زير گروهها
آموزشي [3984]
اتومبیل [1391]
لوازم [6912]
املاک و مستقلات [1627]
كامپيـوتری [5557]
خدماتي [7713]
بازاریابی و كار [1030]
صنعتي و معدن [10833]
ارتباطات [937]
خدمات اینترنتی [524]
خدمات پزشکی [89]
معرفی وب ها [415]
تجارت [53]
مالی [91]
سفر [119]
تبلیغات [169]
کشاورزی دامپروری [399]
حمل و نقل [102]



من رمز عبور را فراموش کردم


آمار بازدید از سایت
تاریخآگهیبازدید
02.06236108735
02.053279794
02.04112107844
02.03188103356
02.02216120021
02.014466165
01.316884315

بازدید امروز:47157
کاربران آنلاین:492
آگهی این ماه:2648
بازدید این ماه:3146583
بازدید گروه:13485377
افتتاح سایت:15/6/1385


پیوند ها

آموزش ورد

فروش آنلاین کارت آیتونز و گوگل پلی

گیفت کارت آیتونز و گوگل پلی

صادرات، واردات و ترخیص کالای گمرکی

آگهي هاي ويژه عكس دار و لینک دار
مشخصات همسر مناسب
يکي از چالش هاي فرزندان جوان ما براي انتخاب همسر مناسب ، تعيين معيار و شاخصه هاي ..
7درمان فوري براي سرماخوردگي
ريزش بيني، بي حالي، کيپ شدن دماغ و غيره از علائم شايع سرماخوردگي است که احساس ..
نفخ شکمي؛ دلايل ايجاد و
نفخ شکمي؛ دلايل ايجاد و روش‌هاي درمان بيماري- نفخ شکمي يکي از شکايات شايع در ..

تازه های این بخش
1396.02.07تهراندوره مديريت فرآيند آموزشتوافقی
نام دوره : مديريت فرآيند آموزش بر مبناي استاندارد بين المللي ISO 10015 هدف از دوره : آشنايي با فرآيند آموزش در سازمان ها، نياز سنجي، برنامه ...
1396.02.07تهراندوره آشنايي با الزامات سيستم مديريت کيفيت آزمايشگاهتوافقی
نام دوره : آشنايي با الزامات سيستم مديريت کيفيت آزمايشگاه 17025 ISO هدف از دوره : آشنايي الزامات و چگونگي استقرار و پياده سازي و محاسبات عدم ...
1396.02.07تهراندوره سيستم مديريت رضايت مشتريتوافقی
نام دوره : سيستم مديريت رضايت مشتري بر مبناي استانداردهاي بين المللي 10002:2014 & ISO 10004:2012 ISO هدف از دوره : آشنايي با سيستم هاي مديريت رضايت ...
1396.02.07تهراندوره تجزيه و تحليل حالات خرابي و اثرات آنتوافقی
نام دوره : تجزيه و تحليل حالات خرابي و اثرات آن FMEA هدف از دوره : آشنايي با تکنيک FMEA براي پيشگيري از خطاهاي بالقوه در فرآيند و در ...
1396.02.07تهراندوره اصول و فنون بازاريابيتوافقی
هدف از دوره : آشنايي با اصول، قواعد و مهارت هاي بازاريابي موضوعات و محتواي دوره تعاريف انواع بازاريابي آميخته هاي ...
1396.02.07تهراندوره اصول و فنون مذاکرهتوافقی
هدف از دوره : آشنايي با اصول مذاکره و چگونگي مديريت جلسات مذاکره و فروش موفق موضوعات و محتواي دوره : تعاريف مذاکره انواع مذاکره مراحل ...
1396.02.07تهراندوره ايجاد فرهنگ HSE در سازمان هاتوافقی
هدف از دوره : آشنايي با الزامات HSE و روش هاي عملي فرهنگ سازي در حوزه ايمني و سلامت شغلي موضوعات و محتواي دوره : تعاريف و اصطلاحات سيستم ...
1396.02.07تهراندوره برند سازي و مديريت برندتوافقی
هدف از دوره : آشنايي با برند و نحوه برند سازي موضوعات و محتواي دوره : تعريف برند و مفاهيم پايه اي چرا برندينگ ؟ اجزاي برند هويت ...
1396.02.07تهراندوره بازاريابي و فروش تلفنيتوافقی
هدف از دوره : آشنايي با بازاريابي تلفني و کسب مهارت هاي برقراري ارتباط و تأثير گذاري در مکالمات موضوعات و محتواي دوره : بازاريابي تلفني، ...
1396.02.07تهراندوره روش هاي بررسي و تجزيه و تحليل حوادثتوافقی
هدف از دوره : آشنايي با روش هاي و تکنيک هاي تحقيق و تجزيه و تحليل حوادث موضوعات و محتواي دوره : تعاريف و اصطلاحات روش هاي مورد استفاده ...
1396.02.07تهراندوره پايش، اندازه گيري و تحليل ميزان رضايت مشتري بر مبناي استاندارد بين المللي توافقی
هدف از دوره : آشنايي با اصول و قواعد استاندارد پايش و اندازه گيري ميزان رضايت مشتري و تحليل آن در راستاي بهبود ( ISO10004 ) موضوعات و محتواي ...
1396.02.07تهراندوره تحليل رفتار مصرف کنندهتوافقی
هدف از دوره : آشنايي با راه هايي براي برآورده ساختن نياز مصرف کنندگان، بازاريابي بر اساس تحليل نيازها و انتظارات مشتريان موضوعات و ...
1396.02.07تهراندوره رضايت مشتري و وفادار سازيتوافقی
هدف از دوره : آشنايي با نقش سازنده رضايت مشتري و تأثير رسيدگي به شکايات، اندازه گيري و تحليل ميزان رضايت مشتري در وفادار سازي و توسعه ...
1396.02.07تهراندوره رضايت مشتري و وفادار سازيتوافقی
هدف از دوره : آشنايي با نقش سازنده رضايت مشتري و تأثير رسيدگي به شکايات، اندازه گيري و تحليل ميزان رضايت مشتري در وفادار سازي و توسعه ...
1396.02.07تهراندوره زبان بدن و ارتباطات غير کلاميتوافقی
هدف از دوره : آشنايي با زبان بدن، نشانه هاي غيرکلامي و تأثيرگذاري در مخاطب موضوعات و محتواي دوره : زبان بدن چيست؟ نشانه ها درک و خواندن ...
1396.02.07تهراندوره مديريت ارتباط با مشتريتوافقی
هدف از دوره : چگونگي مديريت بر ارتباطات و روابط دو سويه با مشتري و برقراري سيستم CRM موضوعات و محتواي دوره : تعاريف و اصول مديريت ارتباط با ...
1396.02.07تهراندوره مديريت رسيدگي به شکايات و استاندارد رضايت مشتريتوافقی
هدف از دوره : آشنايي با استاندارد رسيدگي به شکايات و برقراري سيستم رضايت مشتري موضوعات و محتواي دوره : تعاريف و اصطلاحات استاندارد ...
1396.02.07تهراندوره مربيگري بازاريابيتوافقی
هدف از دوره : آشنايي با قواعد مربيگري بازاريابي، طراحي و مهندسي بازاريابي در سازمان موضوعات و محتواي دوره : مربيگري و مهندسي سازمان ...
1396.02.07تهراندوره آموزشي اندازه گيري عملکرد واحدهاي سازماني وبهبود اثربخش کاراييتوافقی
آشنايي با اصول پايش و اندازه گيري فرآيندها تدوين و الزامات شرح شغل تدوين شناسنامه فرآيند تعريف ورودي ها و خروجي هاي فرآيند شاخص هاي ...
1396.02.07تهراندوره آموزشي باشگاه مشتريانتوافقی
تکنيک هاي شناسايي مشتريان گردآوري اطلاعات طبقه بندي اصولي تحليل سلايق و علاقه مندي مشتريان سيستم ارتباط مستمر و دوسويه با مشتري ...
 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10     آخر



کلیه حقوق معنوی و حقوقی سایت متعلق به "بازارها " می باشد
Powered by IranWebShop Advertising-[10.5] Persian   |  Copyright ©2017, www.IranWebShop.com Enterprises Ltd.