آشنایی با رادیو پخش ماشین قبل از خرید

آشنایی با رادیو پخش ماشین قبل از خرید

رادیو پخش ماشین -معرفی 4 برند معروف سیستم صوتی

به تازه گی اتومبیل جدیدی خریده اید؟ بهتر است سیستم صوتی نصب شده آنرا بررسی کنید .اگر بنظرتان کیفیت صدای آن بقدر کافی مطلوب نباشد بهتر است آن را با سیستم بهتری جایگزین کنید

بسیاری از بلندگوهای نصب شده بر روی اتومبیل مخصوصا اگر خودرو دست دوم باشد فاقد کیفیت مطلوب شما خواهند بود.پس بررسی کیفیت صدای رادیو پخش اتومبیل ، یکی از تصمیم های هوشمندانه شما خواهد بود.

ممکن است مایل به دانستن نام تولیدکننده های برتر سیستم های با کیفیت صوتی یا رادیو پخش ماشین باشید.در این مقاله سعی خواهیم کرد تعدادی از آنان را به شما معرفی کنیم:

PIONEER

بسیاری از مردم کارخانه پایونیر را یکی از برندهای پیشرو در خصوص سیستم های صوتی می شناسند. با استفاده از پایونیر می توانید از آهنگ های تکنو ، راک دانشگاه ، پانک فولکلور و ایندی راک هنگام رانندگی لذت ببرید واز ویژه گی های اضافی(آپشن)  آن نسبت به محصولات سایر رقبا متعجب خواهید شد.

این کارخانه محصولات خود را به طیف وسیعی از خودروها مانند هوندا ، فورد ، شورولت ، تویوتا و جیپ ارائه می کند. در واقع ، محصولات پایونیر مخصوص خودرو هستند و در این شکی نیست که شما از کیفیتی همپای فروشنده ای که انتخاب کرده اید برخوردار خواهید شد.

رادیوپخش پایونیر

JBL

وقتی صحبت از قیمت مناسب و کیفیت بالا باشد ، اسپیکر JBL مناسب ترین بلندگو(اسپیکر) است و هنوز هم این شرکت روزانه در حال ارتقای کیفیت محصولات خود هست

JBL هم تجهیزات بیشماری شامل تقویت کننده ها ، پردازنده ، بلندگو و ساب ووفر به برندهای مختلف صنعت اتومبیل سازی ارائه می کند بعلاوه اگر بدنبال بلندگوهای میان رده باشید ، این برند نظر شما رااز جهت کیفیت صدا  تامین خواهد کرد.

بلندگو JBL

KENWOOD

کنوود غالباً برندی نامیده می شود که استاندارد سیستم صوتی ایالات متحده را ایجاد کرده است. هر ساله محصولات جدیدی به بازار می آیند و کنوود پیشگام این محصولات است. همراه با تجهیزات  و سیستم های صوتی ، آنها با یک توانایی تکنولوژیکی قدرتمند پیشرو  بازار هستند. انعطاف پذیری  این شرکت جهت یافتن طیف گسترده ای از مشتریان و کاربران اتومبیل که بدنبال سیستم صوتی کیفی هستند ، مزیت بزرگی محسوب می شود.

یک تقسیم بندی برای خط تولید در کنوود وجود دارد. در واقع ، شما می توانید هر یک از اجزای منفرد مورد نیاز خودرو را برای بهبود سیستم صوتی سفارش دهید. برخی از اینها چندرسانه ای ، ناوبری ، گیرنده ها ، بلندگوها ، تقویت کننده ها و دوربین ها هستند

سیستم صوتی

SONY

سونی به عنوان یکی از پیشگامان و قدیمی ترین شرکت ها ، در ارائه بهترین سیستم صوتی مورد نظر هر صاحب خودرویی شهرت دارد. وقتی صحبت از استفاده از بلندگو ساخت سونی می شود ، می توانید آن را در وسایل نقلیه ، دستگاه های صوتی شخصی و خانه ها پیدا کنید. می توانید کاربرد چند منظوره محصولات سونی را در زندگی روزمره مشاهده کنید.

سونی خط متنوعی برای محصول خود دارد. علاوه براتومبیل،  محصولات این شرکت ، در خانه ها  نیز به طور گسترده ای مورد استفاده قرارمی گیرند  در واقع ، شما می توانید سینمای خانگی خود را داشته باشید یا از سیستم های Sony برای ساخت فیلم خود استفاده کنید.

پس ، شما نمی توانید استفاده از آن را در مارک های مختلف اتومبیل نادیده بگیرید. برای فورد ، آنها تجهیزات ویژه ای ارائه می کنند. می توانید همچنین از قطعات پس از فروش ارزان این کارخانه هم لذت ببرید ، امتحان کنید. برخی ازمحصولات این برند شامل  بلندگو ، پخش کننده ، گیرنده و تقویت کننده هستند.

سونی

برای دیدن آگهی های مرتبط با لوازم جانبی وسایل نقلیه لطفا اینجا را کلیک کنید.