فنرسازی و واشر بری کبیر واشرهای نسوز و انواع فنر فشاری کششی شاخکدار

3 هفته قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 259128
    استانتهران
    شهرتهران

فنرسازی و واشر بری کبیر واشرهای نسوز و انواع فنر فشاری کششی شاخکدار
استفاده از ابزار ماشین آلات دقیق و برترین تکنولوژی تولید فنر، این شرکت را قادر ساخته است تا در عرضه فعالیت خود، آمادگی تامین حساس ترین و دقیق ترین قطعات فنری و فرم دار را ضمن رعایت بالاترین سطوح و تعهدات کیفی مورد نظر مشتریان داشته باشد.
با استفاده از دستگاه هاي بروز و تکنولوژي در کار خود هميشه سعي بر توليد محصول باکيفيت و استاندارد کرده ايم تا در فنرسازي و واشر سازي بهترين باشيم

با توجه به سابقه فعالیت شرکت فنرسازی کبیر، تنوع قطعات و محصولات تولیدی با توجه به نقش حساس و کلیدی و اهمیت فوق العاده در مجموعه اصلی، ملزم به همین امر می‌باشد.

با فنر سازی کبیر بیشتر آشنا شوید
برای فشار و حرارت بالا با مقاومت دمایی ۲۰ الی ۷۰۰ درجه سانتیگراد
شرکت تولیدی فنر سازی کبیر با پیاده سازی الزامات استاندارد و مدیریت کیفیت استاندارد، توجه و رضایت شرکت‌ها و صنایع را به خود جلب کرده است.
شرکت فنر سازی کبیر، با ۳۰ سال تجربه ساخت انواع مختلف فنر و واشر تا کنون موفق به کسب توانایی تولید در محصولات فنری شده است.
شرکت فنرسازی کبیر، توليد انواع فنرهاي تخت و پارابوليك، ميل موجگير ، تورشن بار و فنر لول و فنرهاي پابند ريل را بر عهده دارد. از جمله دیگر محصولات: (فنر فشاری ، فنرهای فولادی ، فنر صنعتی ، فنر استیل ، فنر تسمه ای ، فنر پیچشی ، فنر قالب با مقطع مستطیل ، واشرهای نسوز ، واشر گرافیتی ، واشر کیلین گیریت ، واشر تکسون ، واشر سیلیکون) و انواع واشرهای دیگر می توان نام برد.
عمده مشتریان این شرکت، صنایع خودرو ، صنایع خانگی و الکتریکی و صنعتی می‌باشند. مشتریان اصلی شرکت فنرسازی کبیر، تامین کنندگان، خودروسازان بزرگ ایرانی و بعضا صادر کنندگان قطعات صنعتی به خارج از کشور می‌باشند.
فنرسازی کبیر آماده تولید و برش انواع واشر نسوز به سفارش دلخواه مشتری میباشد .
فنرسازی کبیر، فعالیت خود را در زمینه تولید انواع فنر فشاری، فنر کششی،فنر پیچشی و فرمدار (وایر فرمینگ) و انواع واشر آغاز نموده است.
قبول سفارش انواع فنرهاي فشاري .کششي.شاخکدار و تسمه اي.

ادرس: جاده قدیم کرج.بزرگراه فتح.کیلومتر ۷.پلاک۷۱۶.
شماره تماس:
09123479384
09121752541
02166276621
02166250157

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه