قوانین و مقررات استفاده از سایت بازارها

چنانچه قصد دارید از امکانات سایت “بازارها” چه بعنوان آگهی دهنده و یا بازدید کننده استفاده نمایید ، مطالعه و رعایت قوانین و مقررات ذیل به شما توصیه میگردد . بدیهی است ادامه استفاده شما از سایت نشانگر پذیرش کامل شروط و قوانین ذکر شده بوده و حق هرگونه اعتراضی را از خود سلب می نمایید.

سایت بازارها

قوانین مرتبط با بازدیدکنندگان از سایت:

توجه داشته باشید اگرچه از طریق اینترنت و سایت بازارها ، می توانید به راحتی اکثر اقلام و خدمات مورد نیاز خود را تهیه نمایید ولی همواره احتمال روبرو شدن با آگهی های غیر واقعی و همچنین فروشندگان ارائه کننده کالاهای با کیفیت نازل نیز هست و لازم است با هوشیاری کامل ، نسبت به تامین مایحتاج خود اقدام نمایید زیرا سایت بازارها صرفا مکانی برای درج آگهی بوده و امکان صحت سنجی مضامین آگهی ها را ندارد. توصیه می گردد هنگام خرید ،موارد ذیل را رعایت نمایید: 
– بهتر است از فروشنده هایی خرید نمایید که امکان ملاقات حضوری با آنان مهیا باشد .
– هرگز پیش از دریافت کالا هزینه‌ای پرداخت نکنید. و تسویه حساب را تنها بعد از دریافت کالا و بررسی کیفیت آن انجام دهید و بهتر است فاکتور معتبر (با سربرگ ، آدرس و مهر شده ) دریافت نمایید .
– شماره حساب اعلام شده از طرف فروشنده ، دلیلی بر واقعی بودن آگهی نیست زیرا ممکن است فروشنده از طریق کارت های اجاره ای ، اقدام به کلاه برداری کند. 
– به آگهی هایی که قیمت ارائه شده بیش از حد عالی به نظر می آید و یا فروشنده اطلاعات حساب شما را می پرسد مشکوک باشید. 
– در خرید پستی، شما پیش از اطمینان از صحت کالا هزینه را پرداخت کرده‌اید که این مورد خالی از ریسک نیست و ما انجام آن را به هیچ عنوان توصیه نمی‌کنیم. 
– اگر با فروشنده قراری برای بازدید از کالا و پرداخت وجه آن در محل ایشان می گذارید سعی کنید به تنهایی نروید و از وجوه نقد همراه خود مراقبت نمایید. 
– چنانچه قصد ملاقات با ارائه کننده خدماتی در منزل خود دارید، بی نهایت هشیار باشید و ضمن مراقبت از رفتار مشکوک ایشان ، سعی نمایید بجز شما ، سایر افراد وابسته نیز در محل حضور داشته باشند. 
– در صورت ایجاد مزاحمت برای شما، می‌توانید با مراجعه به سایت پلیس فتا،‌ از اطلاعات تماس پلیس فتای محل سکونت خود آگاه شده و موضوع را از آن طریق پیگیری کنید.

هرگونه استفاده از “بازارها”  به معنی پذیرفتن شرایط مندرج در این سایت است و لازم است که تمام شرایط و ضوابط مرتبط با این توافق‏نامه کاربری و نیز سیاست حفظ حریم شخصی را به دقت مطالعه و موافقت خود را با آن اعلام کنید. با قبول این توافق‏نامه کاربری، شما پذیرفته ‏اید هر زمان که از سایت‏ بازارها  استفاده می نمائید ، مفاد توافق‏نامه کاربری و سیاست حفظ حریم شخصی مصداق یافته و لازم ‏الاجر است.

“بازارها” در قبال محتوا  و آگهی‏ هایی که کاربران در سایت قرار داده‏ اند، هیچ مسئولیتی نمی‏پذیرد. شما سایت ما را به عنوان فضایی که به هر کسی این امکان را می‏دهد تا درباره هر چیزی، در هر زمانی، و از هر جایی تبلیغ کند، خواهید شناخت. ما در معاملات واقعی میان خریداران و فروشندگان شرکت نمی‏کنیم. ما هیچ کنترلی روی کالای تبلیغ شده از هیچ نظر، اعم از کیفیت و استاندارد و رعایت قوانین گمرکی و غیره و نیز درستی یا قانونی بودن موارد یا خدماتی که در آگهی به آن‏ها اشاره شده، و واقعیت یا صحت مضامین یا آگهی‏ های کاربران نداشته و مسئولیت بررسی و تحقیق راجع به آن‏ها با خود کاربران است. این سایت صرفاً محلی برای درج آگهی‏ ها است.

ممکن است لینک‏هایی از طریق سایت‏ “بازارها” به سایت‏ها و یا سایر شبکه های اجتماعی اشخاص درج گردد این نوع لینک‏ها صرفاً به منظور معرفی آیتم و به عنوان مرجع در اختیار بینندگان قرار داده شده، و به هیچ وجه به قصد پشتیبانی با صحه گذاشتن بر سایت وابسته یا عملکرد آن نبوده و همچنین حاوی تائیدیه یا ضمانتی مبنی بر صحت اطلاعات عنوان شده در چنین سایت‏ هایی نیست. “بازارها” هیچ مسئولیتی در قبال چنین سایت‏ها و مضامینی که از طریق لینک‏های قرار داده شده در سایت‏ “بازارها” به آن‏ها دسترسی می یابید، ندارد. به علاوه “بازارها”، به هیچ وجه خدمات یا محصولات ارائه شده در این سایت‏ها یا مضامین چنین خدمات و محصولاتی را که از طریق لینک‏های قرار داده شده در “بازارها” به آن‏ها دسترسی دارید، تضمین نمی‏کند.

ما نمی‏توانیم دسترسی مطمئن و پیوسته به سایت‏ را ضمانت کنیم؛ چرا که عملکرد صحیح سایت‏ ممکن است در اثر فاکتورهای بیشماری که خارج از کنترل ما هستند، دچار اختلال شود. بنابراین، تا جایی که قانون مجاز دانسته، ما کلیه ضمانت‏ها، مفاد و شرایط ضمنی را مستثنی کرده ‏ایم. ما هیچ مسئولیتی در قبال از بین رفتن پول، ضرر و زیان، حسن نیت یا اعتبار، یا هرگونه خسارت خاص، مستقیم و یا غیرمستقیم  شما ناشی از معاملات احتمالی با آگهی دهندگان را نمی پذیریم  و لازم است خودتان تمام تمهیدات لازم را پیش بینی نمایید

 

قوانین درج آگهی 

شما حین استفاده سایت بازارها ، موافقت خود را با شرایط و تعهد به انجام مفاد توافق‏نامه به شرح زیر اعلام کرده‏ اید:

پیش از اینکه عضو “بازارها” شوید یا از خدمات و ابزار آن استفاده کنید، لازم است که تمام شرایط و ضوابط مرتبط با این توافق‏نامه کاربری و نیز سیاست حفظ حریم شخصی را به دقت مطالعه و موافقت خود را با آن اعلام کنید. با قبول این توافق‏نامه کاربری، شما پذیرفته ‏اید هر زمان که از سایت‏ها و خدمات “بازارها”  بهره‏ مند می شوید ، مفاد توافق‏نامه کاربری و سیاست حفظ حریم شخصی مصداق یافته و لازم ‏الاجر است.
قرارداد و توافق نامه کاربری “بازارها” بر اساس قوانین جمهوری اسلامی ایران تدوین شده است.
با ارسال یک آگهی در سایت “بازارها”، مسئولیت حقوقی کامل مضمون آن و بررسی صحت و مطابقت آن با قوانین و یا اخلاق حسنه و عرف اسلامی به عهده شما خواهد بود، و در ضمن، شما پیشاپیش موافقت خود را با شرایط عنوان شده در زیر اعلام کرده‏ اید:
هنگامی که یک آگهی  را در سایت “بازارها” وارد می‏کنید ممکن است بر اساس حروف کلیدی یا دسته‏ بندی برای چند ساعت قابل جستجو نباشد (بعضی مواقع تا 24 ساعت)، بنابراین “بازارها” نمی‏تواند مدت زمان دقیق فهرست‏ بندی سایت را تعیین و تضمین کند.
 فهرست‏ بندی آگهی شما در نتایج جستجو نمایش داده داده خواهد شد  و نتایج آن، بستگی به فاکتورهای مختلفی همچون فرمت دسته بندی ‏بندی، عنوان، زمان، کلمات کلیدی، قیمت و غیره دارد.
تا زمانی که از سایت‏  “بازارها” استفاده می‏کنید، نمی‏توانید:
آگهی‏ هایی غیرمجاز ، ممنوع  و یا مخالف با قوانین موضوعه و یا اخلاق حسنه و عرف اسلام باشد را درج کنید.
شما موافقت کرده ‏اید و تعهد داده‏ اید که از روبات، اسپایدر، اسکریپر یا سایر وسایل اتوماتیک جهت دسترسی به سایت به هر دلیلی و یا قصدی بدون دریافت مجوز صریح و کتبی ما استفاده نکنید.
همچنین شما موافقت کرده و تعهد داده اید تا موارد زیر را انجام ندهید:
هر عملی از سوی شما  (بنابر  تشخیص خودمان) که باعث ایجاد فشار سخت افزار و نرم افزاری به سایت و یا سرور میزبان گردد.
کپی، خلق مجدد، ویرایش، ساختن کارهای بدلی و نشئت گرفته از آن، توزیع کردن، یا نمایش عمومی هر مضمونی از سایت و آگهی هایش بدون اینکه از پیش، مجوز صریح و مکتوب “بازارها” و یا شخص ثالث مربوطه را دریافت کرده باشید
ایجاد مزاحمت یا تلاش برای ایجاد مزاحمت در فعالیت برای سایت‏، یا هرگونه فعالیتی که در ارتباط با اداره کردن سایت‏ها، خدمات یا ابزارها باشد
در نظر داشته باشید، به منظور تسهیل و تسریع فرآیند انتشار آگهی‌ها، “بازارها”  ممکن است در مواردی بر اساس قوانین، متن یا عنوان آگهی شما را به طور جزئی تغییر دهد. همچنین “بازارها”  مجاز است هرگونه پیام، آگهی و یا عکسی که به این سایت ارسال می‌کنید یا هر حساب کاربری و اطلاعات دیگری که مربوط به شما یا ایجاد شده توسط شما باشد را هر زمان و به هر شکلی که ضروری بداند حذف نماید.
 چنانچه از ناحیه مراجع ذیصلاح قانونی دستور حذف آگهی صادر شده باشد، “بازارها”  فوراً اقدام به حذف آگهی می‌نماید. همچنین در صورتی که گزارش تخلف کاربران نسبت به آگهی بیشتر از 5 مورد باشد، “بازارها”  به صلاحدید خود ممکن است اقدام به حذف آگهی نماید. در دو فرض اخیر “بازارها”   هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال بازپرداخت هزینه‌های پرداختی بابت آگهی حذف شده به کاربر ندارد
عدم ارسال هزرنامه، نرم افزارهای جاسوسی یا کلاهبرداری:شما مجاز نیستید که به ایمیل یا آدرس پستی سایر کاربران “بازارها”، حتی کاربری که کالا و یا خدماتی  را از شما خریداری کرده، بدون کسب رضایت صریح آنها، هرزنامه ارسال نمایید کنید.
موارد ممنوعیت و یا محدودیت استفاده از “بازارها”
بدون وجود محدودیت در روش‏های برخورد در حیطه قانون و اختیارات اداره این سایت، در صورتی که به این نتیجه برسیم که کاربری مشکل ایجاد می‏کند یا الزامات قانونی خود را زیر پا می‏گذارد، به حقوق معنوی و یا قانونی شخص ثالث تجاوز می‏کند، یا نسبت به تعهدات خود و نفس سیاست‏های ما متناقض عمل می‏کند،
می‏توانیم خدمات و حساب کاربردی کاربر را محدود کنیم، به تعلیق درآوریم و یا آن را مسدود کنیم، به گونه ‏ای که از دسترسی وی به سایت‏ و دیگر دسترسی ها ، خدمات و ابزارهایمان ممانعت به عمل آورده، به تأخیر بیاندازیم یا آگهی های  او را حذف کنیم،
همچنین به منظور جلوگیری از ورود کاربر به سایت و دور نگه داشتن او از فضای سایت، اقدامات لازم فنی و قانونی انجام می‏شود. به علاوه، ممکن است، در شرایط مناسب و به صلاحدید خودمان، اکانت‏های کاربرانی را که نسبت به حقوق معنوی و قانونی شخص ثالث تخطی کرده و این عمل را تکرار کنند، به حالت تعلیق در آوریم و یا مسدود کنیم.
ما همچنین حق لغو کردن اکانت های تأیید نشده یا اکانت هایی که برای مدت طولانی فعال نبودند، بهبود، ویرایش یا توقف فعالیت سایت‏ ، خدمات و ابزارهای “بازارها” را نزد خود محفوظ نگه می‏داریم. لذا ضمن قرارداد حاضر و عقد خارج لازم کاربر به ما وکالت با اسقاط حق عزل اعطاء کرده، تا بنا به تشخیص ما، هر یک از موارد بیان شده در بالا اعمال شود و حق هرگونه اعتراض و ادعایی را از خود سلب کند.
آگهی های با مضامین زیر تایید نخواهند شد
مغایرت با قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران و عرف جامعه،ناقض حریم شخصی افراد
استفاده از عبارت‌ها یا کلماتی مانند: خریدار، فروش، ویژه، رند، مفت، ارزان، نو، زیر قیمت، استثنائی، گوشی، حراج و موارد مشابه،
درج قیمت در عنوان آگهی،
هر گونه توهین به ادیان رسمی کشور، آداب، رسوم، قومیت‌ها، لهجه‌ها و گویش‌های مختلف،
استفاده ابزاری از تصاویر اشخاص در آگهی، درج بی‌مورد عکس صورت اشخاص یا استفاده از عکس کودکان برای معرفی کالا و خدماتی که مخاطب آن کودکان نیستند،
استفاده از حروف و زبان انگلیسی برای آگهی‌های فارسی،
هر نوع آگهی و خبرپراکنی سیاسی، اجتماعی یا مذهبی که جنبه تجاری نداشته باشد،
برنامه‌ها و روش‌های عبور از فیلترینگ، VPN و خدمات یا کالاهای مربوط به نصب آنتن، راه اندازی ماهواره یا اینترنت ماهواره‌ای،
ابزار یا آموزش‌های نفوذ، خرابکاری، شکستن قفل، هک و کرک،
فروش برنامه‌های نرم‌افزاری یا کتاب‌های فاقد مجوز قانونی برای انتشار و سایر موارد ناقض قانون حمایت حقوق مؤلفان و مصنفان و هنرمندان.
هر گونه اجاره و فروش فیلم یا موسیقی،
شبکه‌های هرمی و فعالیت‌های غیرقانونی و غیرمجاز اقتصادی مشابه،
هر نوع مسابقه، قرعه‌کشی و بخت‌آزمایی (با جایزه یا بدون جایزه)
آگهی انجام پروژه‌های دانشجویی و دانش آموزی،
هر گونه کالایی که موجب رواج خشونت و آسیب رساندن به دیگران می‌شود، مانند: سلاح‌های گرم و سرد، مواد محترقه و امثال آن،
کالا و خدمات مرتبط با مواد مخدر، سیگار یا ترک اعتیاد،
فروش دستگاه فلزیاب، گنج‌یاب، حفاری غیرمجاز یا لوازم و تجهیزات مرتبط با آن،
خدمات مرتبط با همسریابی، دوست‌یابی، مشاوره خانوادگی،
آگهی‌هایِ محرمیت، صیغه و ازدواج،
خدمات، دفاتر و شرکت‌های مرتبط با لیزینگ به جز نمایندگی‌های مجاز با ارائه مجوز،
فروش فاکتور و پیش فاکتور برای اخذ وام، حذف سهم بیمه کارفرما ، پرداخت وام و مشابه آن،
هرگونه خدمات مرتبط با گرین‌کارت یا اقامت کشورها و مسافرت و اخذ ویزا به کشورهایی که منع قانونی برای ورود به آن‌ها وجود دارد،
خرید و فروش فیش حج عمره و تمتع،
خرید و فروش اعضای بدن، مانند:‌ «کلیه»،
درخواست کمک‌های نقدی یا پیش‌پرداخت برای معامله‌های از راه دور،
درج شماره حساب در متن آگهی،
خدمات و کالاهایی که شائبه کلاهبرداری در آن مشاهده شود،
خرید و فروش حیوانات، پرندگان و خزندگان وحشی و گوشت‌خوار،
خرید و فروش مواد غذایی، تقویتی و مکمل‌های ورزشی،
نصب برنامه‌های جانبی موبایل و ویندوز،پنل پیامک انبوه،
درج آگهی‌های دوره‌های آموزشی بدون قراردادن اطلاعاتی در مورد مدرس،
درج آگهی‌ خودروهای غیر قابل خرید و فروش در ایران، 
درج مکرر آگهی‌‌های یکسان حتی با عناوین متفاوت در یک روز،
ارسال مجدد یک آگهی‌‌ که از زمان حذف آن توسط کاربر، بیش از ۲۴ ساعت سپری نشده باشد،
قرار ملاقات غیرتجاری به صورت آنلاین،
وجود جملات نادرست از نظر املائی یا نگارشی وآگهی‌های فروش سیم کارت که شمارهٔ آن در عنوانِ آگهی درج نشده باشد.
هرگونه اشاره به شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام و یا اینستاگرام در بخش توضیحات به جز در دسته‌بندی خدمات
هرگونه سوءاستفاده از شماره تلفن همراه یا نشانی پست الکترونیکی دیگران پیگرد قانونی دارد و آگهی دهنده مسئول آن تلقی شده و “بازارها”  در این مورد هیچ گونه مسئولیتی ندارد. 
انتشار يا توزيع و در دسترس قرار دادن يا معامله داده ها يا نرم افزارهایي كه صرفاً براي ارتكاب جرايم رايانه اي به كار مي رود. ( ماده 25 قانون جرائم رایانه ای
 فروش انتشار يا در دسترس قرار دادن غيرمجاز گذرواژه ها و داده هايي كه امكان دسترسي غيرمجاز به داده ها يا سامانه هاي رايانه اي يا مخابراتي دولتي يا عمومي را فراهم مي كند. ( ماده 25 قانون جرائم رایانه ای )
انتشار يا در دسترس قرار دادن محتويات آموزش دسترسي غيرمجاز ، شنود غيرمجاز ، جاسوسي رايانه اي ، تحريف و اخلال در داده ها يا سيستم هاي رايانه اي و مخابراتي. ( ماده 25 قانون جرائم رایانه ای )
 آموزش و تسهیل ساير جرايم رايانه اي. ( ماده 21 قانون جرائم رایانه ای)
انتشار فيلترشكن ها و آموزش روشهاي عبور از سامانه هاي فيلترينگ. (بند الف ماده 15 قانون جرائم رایانه ای )
 انجام هرگونه فعاليت تجاري و اقتصادي رايانه اي مجرمانه مانند شركت هاي هرمي، فعالیت های غیرمجاز مرتبط با بازار اوراق بهادار( قانون اخلال در نظام اقتصادی کشور و بند الف ماده 49 قانون بازار و اوراق بهادار ج.ا.ا. و سایر قوانین مرتبط)
تبلیغ و یا ایجاد مراکز قمار در فضای مجازی (مواد 705 ، 708 و 710 قانون مجازات اسلامی- تعزیرات)
بکارگیری و وارد کردن کلمات کلیدی (tag) نامرتبط با محتوای سایت یا سوء استفاده از نرم افزارهایی نظیرپاپ آپ که منجر به بازکردن اجباری صفحات غیرمرتبط با درخواست بازدید کننده شده و درنتیجه موجب اتلاف وقت و هزینه بازدیدکنندگان و افزایش متقلبانه رتبه سایت و کسب درآمد و امتیاز برای مالک سایت می گردد (ماده 741 بخش تعزیرات قانون مجازات اسلامی (جرایم رایانه ای) و مصوبه هشتاد و هشتمین جلسه کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه)
 جعل پایگاه های اینترنتی بانک ها ، سازمان ها و نهادهای دولتی و عمومی (مواد 6 و 7 قانون جرایم رایانه ای مصوب سال 1388)
پیشنهاد می‌کنیم همواره از تصاویر واقعی، باکیفیت (با حجم حداکثر 250 کیلوبایت)و مرتبط با کالا یا خدمتی که ارائه می‌نمایید، استفاده کنید. چنانچه یک یا چند بند از موارد زیر برای تصویر آگهی شما صدق کند، تصویر منتشر نمی‌شود:
تصویر لوگو*،
تصویر بیش از حد کوچک یا بی‌کیفیت،
تصویر غیر واقعی،
تصویر دارای کادری سیاه (یا سایر رنگ‌ها)،
مغایرت محتوای تصویر با شرایط عرف جامعه و یا قوانین جمهوری اسلامی،
استفاده ابزاری از تصاویر اشخاص در آگهی
تصویری که متعلق به آگهی دیگری در “بازارها”  باشد،
تصویری که به آگهی مرتبط نباشد،
بیش از ۲۰٪ از محتوایِ تصویر آگهی شامل متن باشد،
تصویر نیاز به چرخش داشته باشد،
در تصویر آگهی عبارت‌های تبلیغاتی یا واژه‌هایی مانند:‌ حراج و … نوشته شده باشد،
تصاویری که دارای شماره تماس، ایمیل یا آدرس سایت باشند،
*در دسته‌بندی استخدام و کاریابی و همچنین دسته‌بندی خدمات امکان ثبت تصویر لوگوی شرکت و مجموعه وجود دارد.
برای دیدن امکانات ویژه سایت و چگونگی استفاده از آنان لطفا اینجــا را کلیک فرمایید.
  • – در انتخاب دسته بندی دقت کنید ، زیرا بعضی از کاربران بر حسب دسته بندی جستجو می کنند.
  • – “عنوان آگهی ” را با وسواس و دقت بسیار انتخاب کنید و سعی کنید مطابق با کلمات جستجوی احتمالی کاربران در گوگل باشد مثلا بجای عنوان “لیست کلیه سوپرمارکت های شیراز و ایران در سال 1399″ ، عبارت ” سوپر مارکت شیراز” را درج کنید ضمنا” 5 عبارت 2 یا سه کلمه ای دیگر مرتبط با متن آگهی را هم بعنوان برچسب ها در قسمت خود اضافه نمایید.
  • – درج شماره همراه و ایمیل صحیح در آگهی ها موجب افزایش اعتماد بازدیدکنندگان آگهی شما خواهد شد.
  • – درج آدرس سایت( با فرمت اعلام شده در راهنمای کنار باکس با علامت ؟) ، بازدید کننده را به راحتی با لمس آیکون “سایت” به پایگاه اینترنتی شما ارجاع خواهد داد.
  • – دو جمله اول قسمت ” توضیحات” در نتایج جستجو دیده خواهند شد و کاربران با دیدن این توضیحات ، تصمیم می گیرند که آیا لینک آگهی شما را کلیک بکنند یا خیر.لذا سعی کنید دوجمله اول قسمت “توضیحات” شما ، ترغیب کننده باشد.
  • – حتما برای شما مهم است که لینک آگهی شما در نتایج جستجوی موتورهای جستجو دیده شود.آگهی های تکراری از لیست آنان پاک شده و نادیده گرفته می شود .پس سعی کنید متن توضیحات و عنوان آگهی شما در سایت بازارها با سایت های دیگر نیازمندی ، متفاوت باشد و یا حداقل چند جمله از آن کسر و یا به آن اضافه نمایید.
  • – سعی کنید حداقل یک عکس جذاب و با کیفیت با حجم نوشته شده به آگهی خود الصاق نمایید.
  • و در خاتمه اینکه ، ویژه یا هایلایت کردن آگهی موجب اثربخشی چند برابری آن نزد موتورهای جستجو و بازدید کنندگان خواهد شد زیرا از خدمات رایگان seo بخش پشتیبانی بازارها جهت موتورهای جستجو برخوردار خواهد شد.
  • برای دیدن تعرفه های گوناگون لطفا اینجــا را کلیک کنید
ما اطلاعات شخصی را بدون کسب موافقت صریح شما، به شخص ثالثی برای به کارگیری در اهداف بازاریابی نمی‏فروشیم یا اجاره نمی‏دهیم.  ما حفاظت از حریم شخصی کاربران را به عنوان یک اصل اجتماعی مهم به حساب می‏ آوریم.
شما می‏توانید به اطلاعاتی که در اختیار ما قرار داده‏ اید دسترسی داشته و آن‏ها را ویرایش کنید. در صورتی که نسبت به انتقال اطلاعات خود یا استفاده از آنها به ترتیب مذکور معترض هستید یا رضایت ندارید، لطفاً از خدمات ما استفاده نکنید
“بازارها” هیچ مسئولیت قانونی و اخلاقی در قبال خدماتی که از طریق سایت‏ “بازارها” توسط اشخاص ثالث ارائه می‏شوند، یا برای فهرست‏ ها و مضامینی که توسط اشخاص ثالث تهیه شده، و آگهی می‏شوند، ندارد و صرفاً در حدود قانون، آگهی‏ های اشخاص ثالث را درج می‏کند.
اگر هر بندی از این توافق‏نامه، مطابق قانون نامعتبر یا اجرا نشدنی باشد، چنین بندی باید مجدداً بررسی شده و باقی شروط و ضوابط به قوت خود باقی هستند.
با پذیرفتن سیاست حفظ حریم شخصی و شرایط ثبت نام کاربر، شما صراحتاً رضایت خود را با جمع‏ آوری، نگهداری، استفاده و افشاء اطلاعات شخصی خود، مطابق با آنچه در سیاست حفظ حریم شخصی توضیح داده شده، اعلام می‏کنید.
شما می‏توانید بدون نیاز به معرفی خود یا ارائه هرگونه اطلاعات شخصی، وارد سایت‏ ما شده و در آن‏ها به جستجو بپردازید. به محض اینکه اطلاعات شخصی خود را به ما ارائه دادید، دیگر برای ما به عنوان کاربر ناشناس شناخته نمی‏شوید.
ما ممکن است اطلاعات زیر را جمع‏ آوری و ذخیره کنیم:
نشانی پست الکترونیکی، شماره تلفن، اطلاعات تماس، و (با توجه به خدمات استفاده شده) .
مکاتبات از طریق سایت‏ ما و یا مکاتباتی که به سایت ما ارسال شده است.
اطلاعات دیگری از معاملات و تبادلات شما با سایت، خدمات، مضامین و تبلیغات ما، شامل شناسه دستگاه، رایانه و اطلاعات اتصال، آمار بازدیدهای صورت گرفته از صفحات، ترافیک به  و از سایت‏ها، اطلاعات آگهی‏ ها، آدرس IP و اطلاعات استاندارد ورود به سایت.
ما اطلاعات شخصی را بدون کسب توافق صریح شما، به شخص ثالثی جهت به کارگیری در اهداف بازاریابی آنها نمی‏فروشیم یا اجاره نمی‏دهیم. ممکن است اطلاعات دریافتی را به منظور پیشرفت و شخصی سازی خدمات، مضامین و تبلیغات خود استفاده کنیم.
بنا به صلاح دید ممکن است اطلاعات شخصی شما را به منظور پاسخگویی به درخواست‏های قانونی، پاسخ ‏دهی به ادعاهایی مبنی بر این که موضوع یا مضمونی مخل حقوق دیگران شده، یا برای حمایت از حقوق، مالکیت، یا امنیت هر شخص، استفاده یا افشاء کنیم. لذا با آگاهی از این بند، اطلاعات خود را در اختیار این سایت قرار دهید و هرگونه ادعایی در این خصوص غیر مسموع می‏باشد.
اگر از یک رایانه مشترک یا یک رایانه در کافی نت به سایت ما وصل می‏شوید ، توجه داشته باشید که ممکن است آدرس ایمیل شما و شماره تماستان ،در دسترس نفر بعد از شما که از آن رایانه استفاده می‏کند، قرار گیرد.
ممکن است در هر زمانی، این توافق نامه تغییر کند یا اصلاح شود که موارد اصلاح شده در “بازارها” اعلام خواهد شد. به غیر از موارد استثنایی، کلیه اصلاح‏ها یا موارد تغییر یافته، از زمان تاریخ انتشار خود لازم الاجرا هستند.