• دوستان عزیزم
      ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تا بهترین نتیجه رو از آگهی هاتون بگیرید. خوندن این متن احتمالا حدود 10 دقیقه وقتتون رو میگیره ولی حتما تاثیر زیادی توی کسب و کارتون خواهد داشت البته اگه اونا رو یاد بگیرید و عمل کنید.
      شما میخواید یه آگهی خوب و با کیفیت بدید تا کاربرانی که اصلا شما رو نمی شناسند ، اون رو ببینند ، اون رو برای خوندن  انتخاب کنند ( خودش یه موفقیته) ، قانع بشن که کالا و یا خدمات شما همون چیزیه که دنبالش هستد و در آخر باهاتون تماس بگیرن.
      توی این مسیر از خدمات دوتا سایت باید استفاده کنید.اولش سایت بازارها که این امکان رو بصورت مجانی در اختیارتون قرار میده و بعدیش موتورهای جستجو هستند که آگهی های ما رو ایندکس و پردازش میکنند و هر آگهی که هوش مصنوعیشون تشخیص بده آگهی با ارزش تری هست ( جلوتر بهتون میگم چه نوع  آگهی هایی از نظرشون با ارزش تر هست )  رو بالاتر از دیگران نشون بدن.
      گفتم که اولین یاری دهنده شما سایت بازارهاست که برای خودش قوانینی داره که توی این صفحه  میتونید اونا رو مطالعه کنید .پس اگه اونا رو رعایت کرده باشید ، بعنوان یک آگهی ، کالا و یا خدمات شما رو توی اینترنت منتشر میکنیم (البته ما مثل همه سایت های دیگه میتونیم خدمات بیشتری بهتون بدیم اگه یه مقدار هزینه کنید .حالا جلوتر براتون فایده هاش رو میگم).
      یاری دهنده دوم هم که خیلی مهمه موتورهای جستجو بخصوص گوگل هست.این شرکت با رقبای دیگه خودش همیشه توی کشمکش هست تا بیشترین کاربرها (درآمد) رو بطرف خودش جلب کنه برای همین یه چهارچوب هایی (الگوریتم) تعریف کرده تا تشخیص بده کدوم آگهی ها(محتوی ها) بیشتر ، مورد پسند کاربران قرار میگیره تا اونا رو بالاتر نشون بده . و جهت اطلاع شما عرض کنم که صفحه اول تا سوم نتایج جستجوی گوگل میلیون ها تومن ارزش داره و همیشه اونجا یه جنگ گلادیاتوری در جریانه تا هرکی میتونه لینکش بالاتر بره!
      حالا جلوتربهتون میگم که بغیر از ثبت آگهی ، چه کارهای دیگه ای هم انجام بدید تا از رقباتون که این متن رو نخوندن ، موفق تر باشید.
      عواملی که باید توی آگهی تون حواستون بهشون باشه و از لحاظ گوگل با ارزش هستند ایناست:

      انتخاب دسته بندی مناسب

      بعضی کاربرها با کلمه جستجو نمیکنند و با تعیین دسته بندی جلو میرن یعنی بطور مثال  اول “املاک” رو انتخاب میکنند بعد” فروش مسکونی “و در آخر “آپارتمان” رو و در نهایت ، تمام آگهی های مرتبط با این انتخابشون رو میبینند.خوب حالا اگه شما دسته بندی مناسب رو موقع ایجاد آگهی تعیین نکرده باشید، آگهی شما اینجور مواقع دیده نمیشه.

      عنوان آگهی

      عنوان آگهی مثل ویترین مغازه شما میمونه .کاربر با خوندنش تصمیم میگیره که لینک و آگهی شما رو کلیک کنه یا که نه و بره لینک بعدی رو ببینه.سعی کنید کلمات اضافی نداشته باشه و با وسواس اون رو انتخاب کنید.زیاد طولانی نباشه مثلا اگه میخواید برای طراحی وب سایت آگهی بدید، ننویسید ” طراحی وب سایت با بهترین قیمت و کیفیت و سرعت” بهتره بنویسید “طراحی وب سایت ” و اگه یکم بیشتر خاصش کنید هم بهتره .مثلا “طراحی وب سایت ویژه شرکت ها”
      کاربر که این عنوان بهینه شده رو میبینه اگه دنبال طراحی وب سایت باشه مکث میکنه تا دو جمله توضیح زیرش رو بخونه.این دو جمله از کجا میاد؟ از شرح آگهی و یا توضیحات

      شرح آگهی (توضیحات)

      دوجمله اول این قسمت (حدود 170 کاراکتر) ، همون مطالبی هستند که توی نتایج جستجوی گوگل زیر عنوان آگهی شما دیده میشن.پس دوجمله اول توضیحات شما خیلی مهم هستند .سعی کنید با کلمات غیر مفید ، این فرصت رو از دست ندید مثلا میتونه اینجوری باشه:
      “متخصص تراز اول طراحی وب سایت  اختصاصی شرکتی با حدود ؟؟؟؟ (تعداد بزارید ) نمونه موفق مطرح و برند ، با همکاری تیمی زبده ،آماده انجام پروژه شما در بهترین کیفیت و قیمت می باشد.
      و سپس سعی کنید از قابلیت هاتون ، افتخاراتتون ، توانایی هاتون ، تخصص هاتون (زبان های برنامه نویسی ، دیجیتال مارکتینگ ، SEO و غیره)  صحبت کنید.کلا ببینید کاربرها چه نگرانی ها و دغدغه هایی دارن و به اون نکات اشاره کنید.بطور مثال اگه آدرس و موبایل و تلفن ثابت رو هم توی توضیحاتتون نوشته باشید ، کاربر بیشتر بهتون اعتماد میکنه.
      غلط املایی نداشته باشید ، نگارش صحیح داشته باشه و اگه متنتون طولانی هست توی چند پاراگراف درج بشه ضمنا توش از کلمات کلیدی(برچسب ها) هم استفاده شده باشه

      کلمات کلیدی(برچسب ها)

      کلمات کلیدی یکی از عوامل بسیار تاثیر گذار هستن که ما میبینیم بعضی ها اهمیت اون رو نمی دونن و در آگهی هاشون ازش استفاده نمی کنند.
      موتورهای جستجو ، روی برچسب ها خیلی حساس هستند.با مشخص کردن کلمات کلیدی ، شما به گوگل میگید ، آقا هرکی این کلمات رو هم جستجو کرد ، بفرستش به آگهی من .خدمات و یا کالای من همونی هست که کاربرت دنبالشه.
      مثلا برای عنوان طراحی سایت ، میتونید این برچسب ها(کلمات کلیدی) رو توی باکس مخصوص برچسب ها توی سایت بازارها درج کنید:
      قیمت طراحی وب سایت- طراحی وب سایت چیست- آموزش طراحی وب سایت – طراحی وب سایت در تهران
      وقتی برچسب های بالا رو درج کنید مثلا اگه کسی ” آموزش طراحی وب سایت” رو هم جستجو کرده باشه ، به آگهی شما لینک میشه پس فرصت خوبیه که یه سری کاربر رو هم اینجوری جذب کنید . البته گوگل حواسش به همه چی هست مثلا اگه شما برچسب کلیدی “زلزله” رو برای آگهی طراحی وب خودتون انتخاب کنید ، اگه کاربری چستجو کنه “زلزله ” گوگل میفرسته به آگهی شما.اونوقت کاربر که آگهی شما رو میبینه و میفهمه که کلک خورده یه فحش به شما میده و یکی هم به گوگل و صفحه رو میبنده اونوقت گوگل میفهمه که کاربر ، متن شما رو نخوند و صفحه رو بست پس نتیجه میگیره که شما با برچسب غیر واقعی فریبش دادید و جریمه تون میکنه و دیگه به آگهی شما لینک نمیکنه.برعکسش اگه حس کنه کاربر رو به جای درستی هدایت کرده ، به لینک شما امتیاز قایل میشه و بیشتر به آگهی شما لینک میکنه.

      آدرس شبکه های اجتماعی

      درج آدرس شبکه های اجتماعی توی باکس های پیش بینی شده توی بازارها ، هم موجب اعتماد بیشتر کاربر به اعتبارشما میشه و هم باعث افزایش رتبه سایتتون میشه (چون از یه سایت معتبر به شما لینک شده) ضمنا کاربرها  با کلیک آیکون سایت (بطور مثال) به راحتی میان سایت شما رو میبینند و چه خوشبختی از این بالاتر که کاربر رو بتونید به سایت خودتون بکشید.
      البته استفاده از این ویژه گی هزینه ناچیزی داره (بالاخره ماهم خرج داریم) پس ناچاریم متاسفانه آدرس های شبکه های اجتماعی تون رو اگه در باکس های پیش بینی شده درج نکرده باشید از متن آگهی تون حذف کنیم

      تصویر آگهی

      تصویر خوب و جذاب و مرتبط با آگهی دوتا فایده داره:
      اولیش توی سایت بازارهاست.مطلع باشید که کاربر اول تصویر رو میبینه  بعد عنوان آگهی رو .تصویر خوب باعث میشه کاربر آگهی شما رو وسط آگهی های دیگه انتخاب کنه و بعدش به عنوان اون توجه کنه.
      فایده دومش توی موتورهای جستجو هست.حتما دیدید وقتی که توی گوگل عبارت “کولر آبی” رو جستحو میکنید ، یه سری لینک محتوی ها و آگهی ها رو میاره ولی یه سری عکس کولرهای آبی رو هم به عنوان images  نشون میده.کاربر ممکنه اول به عکس ها توجه کنه روی عکس اون کولری که دنبالش هست کلیک کنه و تصادفا اگه اون عکس توسط شما ارسال شده باشه ، به آگهی شما هدایت بشه حالا اگه این عکس توسط تیم بازارها بهینه سازی شده باشه که نتیجه خیلی بهتری پیدا میکنه که طبق معمول جلوتر بهتون میگم !
      حالا بگم که چه کارهای بیشتری میتونید بکنید تا نتیجه بیشتری بگیرید:
      1- آگهی تون رو ویژه کنید تا  فایده های زیر رو داشته باشه:
                  – همیشه آگهی تون توی بالای صفحه اصلی بطور ثابت دیده میشه در نتیجه همش جلوی چشم کاربرهاست و امکان کلیکش بالا میره.
                  – از نظر موتورهای جستجو ، آگهی ویژه با نمایش دایمی ، سریعتر ایندکس میشه و امتیازش بالاست.
                 – از طرف تیم seo بازارها روی اینطور آگهی ها  کار میشه تا کاملا مطابق با استانداردهای گوگل باشن و احتمال لینک شدنشون بیشتر بشه مثلا عکس هاشون ، متنشون ، بهینه میشه .برای دیدن تعرفه        انواع و اقسام آگهی های ویژه ، اینجا رو کلیک کنید.
      2- هروقت تونستید(حداقل روزی یکبار) آگهی خودتون رو به روز کنید.با اینکار آگهی تون موقتا به بالای لیست صفحه اول میره.
      3- حتما از وب سایت و یا سایر شبکه های اجتماعی تون به آگهی خودتون لینک کنید.در اینصورت این آگهی از لحاظ گوگل با ارزش تر تلقی میشه که بهش لینک شده. لینک آگهی شما درست زیر عکس آگهی تون به اسم “لینک به اشتراک گذاری” ثبت شده.
      اگه امکان و یا توانایی ایجاد سایت رو ندارید ، حداقل یه وبلاگ که مجانی هست میتونید مثلا توی این آدرس راه اندازی کنید
      4- برای اینکه آگهی تون زودتر توسط گوگل شناخته بشه ، بعد از یه هفته پس از ثبت آگهی تون ، هر روز به گوگل برید ، عنوان آگهی تون + bazarha رو جستجو کنید. لینک آگهی خودتون در سایت بازارها رو توی نتایج جستجو کلیک کنید تا به آگهی تون برید بعدش روی آگهی های دیگه خودتون هم کلیک کنید و بیاید بیرون.
      5- اگه رپرتاژ آگهی تهیه کنید ، میتونیم اون رو توی قسمت مخصوص بخودش منتشر کنیم و تا ابد قابل دسترسی باشه و از رپرتاژ به آگهی و سایتتون لینک بشه.خصوصیات و مزایای رپرتاژ آگهی رو بزودی درج میکنم.
      6- آگهی هرچه قدیمی تر باشه اعتبارش بیشتر میشه پس مرتب اون رو تمدید کنید چون درج آگهی جدید زیاد فایده ای نداره.حواستون به آگهی های قدیمیتون باشه که چند بار دیده شده و توسط موتورهای جستچو هم ایندکس شده.
      7- سعی کنید اگه توی چند تا سایت دیگه هم تصمیم دارید آگهی مشابه رو ثبت کنید ، از متن کپی استفاده نکنید و توی هرسایت جملات رو کم و زیاد ویا تغییر بدید  چون گوگل آگهی های تکراری رو از ایندکسش حذف میکنه.
  • اگه هنوز یه سری سوال نسبت به کارکرد سایت بازارها دارید لطفا این صفحه رو مطالعه کنید.
  • به امید کسب و کار موفق شما

    بازارها

  • -آگهی شما به دو روش متفاوت دیده خواهد شد:
    1- دیده شدن آن توسط بازدیدکنندگان سایت – پس اگر آگهی شما در بالای لیست باشد ، احتمال دیده شدن آن خیلی بیشتر است.برای این منظور می توانید از امکان “هایلایت کردن” ، “ویژه کردن “، “فوری کردن”و یا “نردبان کردن” آن بهره ببرید.توضیح اینکه ویرایش کردن آگهی به شما کمکی نخواهد کرد تا آگهی بالا بیاید.
  • 2- روش دوم ، دیده شدن از طریق موتورهای جستجو هست که درج عنوان و توضیحات کپی نشده ، نمایش دائم آگهی شما در بالای صفحه اول سایت بازارها  (ویژه بودن آگهی )  و عملیات سئو (که توسط تیم پشتیبانی بازارها به رایگان برای آگهی های ویژه انجام می شود) و تمدید مرتب آگهی (ونه ایجاد مجدد آگهی جدید) به شما کمک خواهد کرد.
    • – لینک آگهی خود را (که زیر عکس آگهی تان درج شده ) را در سایت و شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.
    • – هر روز عبارت آگهی خود را به اضافه کلمه bazarha.ir در گوگل سرچ کنید و لینک بازارها را کلیک کنید.