آموزش مدارهای الکتریکی 1

2 هفته قبل در تهران
کد آگهی : 291747
    قیمتتماس بگیرید
    استانتهران

درس مدارهای الکتریکی 1 یکی از مهمترین دروس رشته مهندسی برق محسوب شده و نیازمند یادگیری دقیق و عمیق مفاهیم مورد استفاده می باشد.
مدرس جهت تدریس این آموزش، از نکات پایه‌ای و به صورت کامل تدریس را شروع کرده و قدم به قدم مخاطب را با کوچک‌ترین مباحث آشنا نموده تا توانایی کسب مهارت‌های تحلیل کامل و اصولی مدارهای پیچیده‌تر را داشته باشد.
با توجه به اینکه این آموزش پیش‌نیاز آموزش مدارهای الکتریکی 2 و همنیاز دروس اصلی دیگر همچون معادلات دیفرانسیل و … می باشد، در این آموزش در حین تدریس، نکات مرتبط با دروس مربوطه در حد توان در قالب یادآوری مطرح گردیده تا تمرکز مخاطب فقط بر روی آموزش مدارهای الکتریکی 1 باشد.
مباحثی که در این آموزش مطرح شده‌اند شامل عناصر مدار الکتریکی مانند سلف و خازن، قوانین KVL و KCL، تحلیل مدارهای الکتریکی به روش‌های حلقه، ولتاژ گره و … بوده، محاسبه مدار معادل تونن و نورتن، بررسی معادلات مرتبه اول RC و RL، مرتبه دوم RLC بوده و همچنین بررسی مدار در حوزه فازور و … می باشد.
در صورتی که مخاطب موارد مطرح شده در آموزش را به اندازه کافی تمرین کند توانایی تحلیل و بررسی مدارهای الکتریکی به روش‌های مختلف را کسب خواهد نمود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت آکادمی نیک درس مراجعه نمائید.

 

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه