جلوه های بصری
یکی از روش های موفقیت آگهی در سایت های نیازمندی ، استفاده از جلوه های بصری در کنار محتوای غنی نوشتاری ، برچسب های قوی ، عکس و ویدیوهای جذاب مرتبط و حضور ثابت در صفحه اول سایت مورد نظر هست.
در اینجا قصد داریم به نکاتی در مورد جلوه های بصری اشاره کنیم.
-
* حدود 93 درصد از بازاریاب های محتوا در سطح کلان اظهار کردند که تصویر جزیی لاینفک از استراتژی بازاریابی آنان هست.
-
* بیش از 80 درصد از حجم ترافیک اینترنت برای مشاهده ویدیو مصرف می گردد.
-
* خلاق باشید.بخاطر داشته باشید تنها حضور عکس و ویدیو نمی تواند محتوای شما را در راستای موفقیت تضمین نماید.همواره بدنبال ایده های ناب باشید.
تقریبا همه افراد وقتی قصد فروش خودروی خود را دارند، آن را در روزنامه های کثیرالانتشار یا وب سایت های خرید و فروش آنلاین آگهی می کنند. این رویه ای است که مردم در سراسر جهان از آن بهره می گیرند و بین مردم عمومیت دارد.
اما یک هنرمند حوزه جلوه های بصری موسوم به «اوجین رومانوفسکی»، ایده متفاوتی برای فروش سوزوکی ویتارایِ شاسی بلند خود را به مرحله اجرا در آورده که بسیار جالب و دیدنی است. هنرمند یاد شده به منظور جلب توجه بیشتر مشتری های احتمالی، یک ویدئوی مملو از جلوه های بصری برای ویتارای مدل ۱۹۹۶ خود درست کرده و آن را در شبکه اجتماعی یوتوب به اشتراک گذاشته است.
-
.جالب است بدانید که این ویدئوی دو دقیقه ای که مملو از تصاویر و صحنه های جالب و خلاقانه است، تاکنون بیش از ۲ میلیون بار دیده شده و احتمالا مشتری های زیادی را برای خرید این خودرو به سمت خود جلب کرده.ویدیوی ذکرشده را در انتهای این مطلب می توانید ملاحظه کنید.
-
محتوا و یا تبلیغ بصری خیره کننده باعث ایجاد مفهوم قدرتمند و تحریک غرایز ما چون بو و طعم می گردد.
-
برای جلب توجه سریع کاربران به آگهی ارسالی شما ، سایت بازارها در طرحی متمایز از تمامی سایت ها ، این امکان را در اختیار شما قرار داده که بتوانید زمینه آگهی خود در صفحه اول را به یکی از رنگ های قرمز و یا سبز نمایش بدهید.برای استفاده از این گزینه ، لطفا هنگام ثبت آگهی ، یکی از طرح های مورد نظر را انتخاب نمایید و برای اطلاع از تعرفه آگهی های متمایز و رنگی ، می توانید اینجـــا را کلیک فرمایید
-
و برای اطلاع از نحوه نگارش یک آگهی موثر لطفا اینجــــا را کلیک فرمایید