اجاره دستگاه آر اِف فرکشنال سکرت

19 ساعت قبل در تهران
کد آگهی : 103556
    قیمتتماس بگیرید
    استانتهران
    امکاناتمشاوره رایگان

برای جوان‌سازی و ترمیم پوست استفاده می‌شود. از بین بردن خط خنده و خط اخم، ایجاد شفافیت در پوست، کاهش دادن استرچ مارک یا خط‌های لاغری و چاقی، کاهش دادن استریا، کاهش دادن ترشح سبوم و درمان سبوره، درمان اسکار ناشی از آکنه، بهبود دادن اسکارهای سطحی، درمان لک‌‌ها، از بین بردن باکتریِ مولد آکنه و رفع کردن آکنه‌ها، کاهش دادن چین‌وچروک‌های پوستی حتی در نواحی حساس مانند اطراف چشم‌ها، درمان افتادگی و شلی پوست و درمان منافذ پوستی، از دیگر مزیت‌های استفاده از آر اِف فرکشنال سکرت است.
این دستگاه با استفاده از امواج رادیو فرکانس و تکنولوژی فرکشنال میکرونیدلینگ، تاثیرات ماندگاری روی پوست می‌گذارد. سکرت دارای 25 عدد سوزن یا نیدل است که عمق نفوذ آن‌ها بین نیم میلی‌متر تا سه‌و‌نیم میلی‌متر است و دقت این سوزن‌ها نیز تا یک‌دهم میلی‌متر است.
این 25 سوزن به طور هم‌زمان وارد پوست می‌شوند و نحوه قرارگیری آن‌ها روی هندپیس با آرایشی ماتریکسی است. در ضمن می‌توان میزان شات هندپیس را روی مانیتور رصد کرد. در ضمن سوزن‌های مورد استفاده در آر اِف فرکشنال سکرت قابلیت تمیز و استریل کردن و استفاده مجدد را دارند.
نحوه کار دستگاه نیز بدین صورت است که سوزن‌ها که دارای ضخامت میکرونی هستند به ناحیه درم وارد شده و بعد از آن انرژی آر اف به آن‌ها اعمال می‌شود. با اعمال شدن انرژی، سوزن‌ها گرم شده و موجب افزایش سطح الاستین و کلاژن پوست می‌شوند. لازم به ذکر است که با توجه به ایجاد حرارت در اپیدرم، انرژی دستگاه قابل کنترل بوده و بافت‌های مجاور آسیب نخواهند دید و ناحیه تحت درمان نیز در طی مدت کوتاهی به حالت قبل بازمی‌گردد. این ویژگی باعث می‌شود که این دستگاه بر خلاف لیزرها برای تمامی تیپ‌های پوستی مناسب باشد.
استفاده از دستگاه آر اِف فرکشنال سکرت با فاصله ماهی یک بار و در طی 4 جلسه درمانی، می‌تواند تغییرات دلخواه روی پوست بدن را به وجود بیاورد.

زمینه¬های فعالیت شرکت تجهیزات پزشکی نیک لیزر:
فروش دستگاه¬ پلاسما فرکشنال پلانیک
فروش دستگاه لیزر موی زائد الکس دایود دایونیک
فروش دستگاه هایفو هایفونیک
فروش دستگاه لیزر اندولیفت
فروس دستگاه پلاسما فایربلت پلاس
فروش دستگاه ار اف فرکشنال نتل پلاس
فروش دستگاه کربوکسی
فروش دستگاه اراف واژینال
فروش دستگاه میکرودرم
فروش دستگاه هیدرودرمی
فروش دستگاه آر اف سرجیکال
فروش دستگاه میکرونیدلینگ
فروش دستگاه الکترولیز
فروش دستگاه فارادیک
فروش دستگاه ترمودرمی
اجاره دستگاه اندولیفت
اجاره دستگاه هایفواولترافرمر3
اجاره دستگاه لیزر موی زائد دایود دایونیک
اجاره دستگاه اراف فرکشنال سکرت
اجاره دستگاه لیزر موی زائد دایود اولیو
اجاره دستگاه لیزر موی زائد الکساندرایت کندلا
فروش اقلام مصرفی دستگاه¬های لیزر موی زائد و زیبایی از قبیل عینک محافظ چشم بیمار و اپراتور، دیستنس گیج، سوزن های میکرونیدلینگ و….

جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان نیک لیزر تماس حاصل فرمایید.
• ☎️ 02122610240
• ☎️ 02122610350
• ☎️ 09120396402

این آگهی در سایت بازارها www.bazarha.ir منتشر شده و نقل آن با ذکر منبع ، مجاز می باشد.بازارها با هفده سال سابقه بعنوان یکی از برترین سایت های نیازمندی در خدمت هموطنان عزیز جهت نشر آگهی های خرید و فروش کالا ، آگهی استخدام در تهران و شهرستان ها، کالاهای دست دوم ، فروش اتومبیل و املاک می باشد.توصیه می گردد جهت نمایش بهتر آگهی های خود در موتورهای جستجو ، آنان را بصورت مستمر تمدید نمایید.چنانچه هرگونه مشکلی در مورد نحوه کارکرد سایت داشته باشید لطفا با مراجعه به زبانه ” از من بپرس” و یا سئوالات متداول ، پاسخ های مورد نظر را پیدا کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه