اجرای سقف شیروانی سوله خرپا ویلا ایرانیت آردواز

2 سال قبل در تهران
کد آگهی : 170838
    قیمتتماس بگیرید
    استانتهران

طراحی و اجرای کلیه سقف های شیروانی در طرح‌های مختلف در سراسر کشور با قیمت مناسب در اسرع وقت.
ساخت و نصب سوله و خرپا به همراه پوشش سقف و دیواره با انواع ورق گالوانیزه و رنگی و ساندویچ و اجرای نما لمبه جوشی (دامپا) دور سقف و زیر سقف برای تزیین و زیبایی واجرای آبرو جوشی جعبه ای ناودانی.
تخریب و بازکردن و تعویض سقف سوله و خرپا به همراه تمامی متعلقات سقف اعم از آهن و ورق ایرانیت و غیره با کمترین دور ریز به نفع مشتری.
اجرای صفر تا صد سقف آلاچیق سردرب پیشانی ساختمان پارکینگ تراس حیاط خلوت و غیره با مدرن ترین طرح های روز دنیا.
کلیه کارها هم با مصالح و هم بدون مصالح به صورت اجرت با ضمانت کتبی نصب سقف برای اطمینان و آسودگی خاطر مشتریان عزیز انجام میشود.
توجه داشته باشید شما مستقیماً با کننده کار نصاب سقف در تماس هستید بدون واسطه و پیمانکار برای صرفه جویی در هزینه ها و مشاوره رایگان.
انتخاب طرح از شما اجرا با ضمانت کتبی از ما

این آگهی در سایت بازارها www.bazarha.ir منتشر شده و نقل آن با ذکر منبع ، مجاز می باشد.بازارها با هفده سال سابقه بعنوان یکی از برترین سایت های نیازمندی در خدمت هموطنان عزیز جهت نشر آگهی های خرید و فروش کالا ، آگهی استخدام در تهران و شهرستان ها، کالاهای دست دوم ، فروش اتومبیل و املاک می باشد.توصیه می گردد جهت نمایش بهتر آگهی های خود در موتورهای جستجو ، آنان را بصورت مستمر تمدید نمایید.چنانچه هرگونه مشکلی در مورد نحوه کارکرد سایت داشته باشید لطفا با مراجعه به زبانه " از من بپرس" و یا سئوالات متداول ، پاسخ های مورد نظر را پیدا کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه