ال اس اف در مازندران امل

1 سال قبل در مازندران
کد آگهی : 210684
    قیمت9,000,000 تومان
    استانمازندران
    امکاناتمشاوره رایگان, پارکینگ, طرف قرارداد بیمه, فروش اینترنتی

نمایندگی ال اس اف در محمود اباد .
سازه ال اس اف از پیشرفته ترین تکنولوژی ها در عرصه صنعت ساختمان تبعیت می کنند. شرکت بهمان سازه طراح و مجری سازه های ال اس اف با بیش از چندین دهه در این زمینه فعالیت دارد.

شهر های شمالی ایران بخصوص در محمود آباد معمولا دارای مشکلات زیادی در زمینه ساخت و ساز هستند. مشکلاتی از قبیل کمبود مصالح ساختمانی مانند آجر، سیمان، قالب بند و … رطوبت دائمی هوا و آسیب رسیدن به ساختمان ها در کوتاه مدت، نیاز به تعمیرات مداوم، ورود صدا های مزاحم به داخل ساختمان و عایق نبودن قسمت های داخلی، هزینه بالای سرمایش و گرمایش در فصول مختلف سال، مدت زمان طولانی ساخت و ساز و محدودیت آب و هوایی در شهر های شمالی را افزایش میدهد.
شرکت بهمان سازه جهان گستر با مهندسین و نیروهای مجرب و دوره دیده در زمینه طراحی و اجرای صفر تا صد ساختمان های پیش ساخته ال اس اف lsf با نمایندگی فعال در استان های ال اس اف مازندارن. ال اس اف گیلان. ال اس اف قزوین . ال اس اف تهران . خدمات رسانی میکند .
جهت مشاوره وبازدید تماس بگیرید. اسماعیلی

ال اس اف مازندران ال اس اف گیلان ال اس اف رامسر ال اس اف امل ال اس اف محمود اباد ال اس اف نور ال اس اف قائم شهر ال اس اف ساری

این آگهی در سایت بازارها www.bazarha.ir منتشر شده و نقل آن با ذکر منبع ، مجاز می باشد.بازارها با هفده سال سابقه بعنوان یکی از برترین سایت های نیازمندی در خدمت هموطنان عزیز جهت نشر آگهی های خرید و فروش کالا ، آگهی استخدام در تهران و شهرستان ها، کالاهای دست دوم ، فروش اتومبیل و املاک می باشد.توصیه می گردد جهت نمایش بهتر آگهی های خود در موتورهای جستجو ، آنان را بصورت مستمر تمدید نمایید.چنانچه هرگونه مشکلی در مورد نحوه کارکرد سایت داشته باشید لطفا با مراجعه به زبانه ” از من بپرس” و یا سئوالات متداول ، پاسخ های مورد نظر را پیدا کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه