انواع ساندویچ پانل های دیواری و سقفی

2 سال قبل در اصفهان
کد آگهی : 167495
    شعار کسب و کارتولید ، دانش بنیان و اشتغال آفرین
    استاناصفهان
    امکاناتمشاوره رایگان

شرکت کیان صنعت توکان تولید کننده انواع ساندویچ پانل های سقفی و دیواری با فوم پلی یورتان در انواع ضخامت های 2 الی 15 سانت با دانسیته 40 و 35 کیلوگرم بر متر مکعب و ورق های آلومینیوم و گالوانیزه نیز می باشد.
تولید ساندویچ پانل های این شرکت با استفاده از ورق گالوانیزه از پیش رنگ شده می باشدو بنا به درخواست مشتری با ورق آلومینیوم رنگی و غیر رنگی و استیل قابل تولید می باشد.
فوم های پلی یورتان مصرفی ساندویچ پانل از نوع کره ای گرید B2 (کند سوز) می باشد که دانسیته استاندارد آن 40 کیلوگرم بر متر مکعب می باشد که بنا به درخواست مشتری و مقرون به صرفه بودن برای مصرف کننده قابل کاهش تا 35 نیز می باشد.
فوم (Xps)با مقاومت حرارتی و فشاری بالا جهت عایق کاری ساختمان‌ها تولید می‌شود .که ضریب انتقال حرارت بسیار پایین و مقاومت بالا در برابر نفوذ رطوبت و فشار در مقایسه با دیگر عایق ها از مشخصه های منحصر به فرد این نوع عایق می باشد .
تحویل فوری ساندویچ پانل سردخانه در ضخامت های 10 سانت , 12 سانت و 15 سانت به همراه متعلقات
آبرو , فلاشینگ , درب سردخانه , عایق کف) xps و فوم پلی یورتان جهت پاشش و تزریق

این آگهی در سایت بازارها www.bazarha.ir منتشر شده و نقل آن با ذکر منبع ، مجاز می باشد.بازارها با هفده سال سابقه بعنوان یکی از برترین سایت های نیازمندی در خدمت هموطنان عزیز جهت نشر آگهی های خرید و فروش کالا ، آگهی استخدام در تهران و شهرستان ها، کالاهای دست دوم ، فروش اتومبیل و املاک می باشد.توصیه می گردد جهت نمایش بهتر آگهی های خود در موتورهای جستجو ، آنان را بصورت مستمر تمدید نمایید.چنانچه هرگونه مشکلی در مورد نحوه کارکرد سایت داشته باشید لطفا با مراجعه به زبانه ” از من بپرس” و یا سئوالات متداول ، پاسخ های مورد نظر را پیدا کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه