انواع قفل های برقی ( مگنتی ٬ شفتی ٬ مقابل برقی و ریموتی )

2 سال قبل در تهران
کد آگهی : 29656
    قیمتتماس بگیرید
    استانتهران
    امکاناتمشاوره رایگان

قفل برقی یکی از متدوالترین و پرکاربردترین انواع قفل ها است که خود به چند دسته‌ی مگنتی ٬ شفتی ٬ مقابل برقی و ریموتی تقسیم می شوند. هر کدام از قفل های برقی دارای یک سری ویژگی ها و نوع عملکرد خاص خود هستند و درنتیجه قفل های برقی می توانند پاسخگوی انواع انتظارات شما از کاربرد و ساختار باشند.به طور کلی قفل های برقی مگنتی قابل نصب روی درب های شیشه ای ٬ سکوریت ٬میرال و بدون قاب می باشند. قفل های شفتی قابل نصب روی درب های چوبی ( قفل برقی درهای چوبی ) و فلزی است و قفل های ریموتی برای کنترل از راه دور تعبیه شده اند. هر کدام از قفل های برقی دارای قابلیت های منحصر به خود هستند و می توانید با بررسی ویژگی ها و کاربردهای هرکدام بهترین انتخاب را داشته باشید. قفل برقی درب حیاط ٬ قفل برقی ریموت دار از انواع پرکاربرد قفل های برقی هستند.
شرکت فرافن سامانه آسیا ارائه دهنده انواع قفل های برقی ( مگنتی ٬ شفتی ٬ مقابل برقی و ریموتی ) می باشد. لیست زیر بخشی از محصولات قفل برقی شرکت فرافن سامانه آسیا است.

قفل برقی درب شیشه ای سکوریت مدل FG-C Strike 3
قفل برقی شفتی مدل DA-64RDA
قفل برقی شفتی مدل DA-64RDA
با مراجعه به سایت می توانید ویژگی های هر محصول را به طور کامل ملاحظه کنید.

این آگهی در سایت بازارها www.bazarha.ir منتشر شده و نقل آن با ذکر منبع ، مجاز می باشد.بازارها با هفده سال سابقه بعنوان یکی از برترین سایت های نیازمندی در خدمت هموطنان عزیز جهت نشر آگهی های خرید و فروش کالا ، آگهی استخدام در تهران و شهرستان ها، کالاهای دست دوم ، فروش اتومبیل و املاک می باشد.توصیه می گردد جهت نمایش بهتر آگهی های خود در موتورهای جستجو ، آنان را بصورت مستمر تمدید نمایید.چنانچه هرگونه مشکلی در مورد نحوه کارکرد سایت داشته باشید لطفا با مراجعه به زبانه ” از من بپرس” و یا سئوالات متداول ، پاسخ های مورد نظر را پیدا کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه