باکس فن تمام سایلنت

1 سال قبل در البرز ، كرج
کد آگهی : 217010
    استانالبرز
    شهركرج
    امکاناتکارت خوان, مشاوره رایگان

کاربرد و استفاده از فن باکس یا باکس فیلتر را می‌توان در زمینۀ کاهش صدا، تعبیه چند ورودی یا خروجی هوا یا تمیز کنندۀ هوا در نظر گرفت که با استفاده از باکس فن و نصب فیلترهای مورد نیاز متناسب با نوع کاربری در مسیر هوای ورودی، باعث جلوگیری از آلودگی محیط و مانع از کم شدن عمر مفید فن می‌شود.
از دیگر نام های این محصول می توان به باکس هوا رسان، فیلتر باکس هواساز، باکس مکنده، فیلتر باکس با دریچه تنظیم هوا، باکس فن هوای تمیز اشاره کنیم.
اگر در مورد این محصول مهم به اطلاعات بیشتری نیاز دارید،. برای این کار کافی است با استفاده از بخش تماس با ما با کارشناسان ما تماس گرفته و سؤال خود را مطرح کنید تا به شما پاسخ لازم داده شود.

این آگهی در سایت بازارها www.bazarha.ir منتشر شده و نقل آن با ذکر منبع ، مجاز می باشد.بازارها با هفده سال سابقه بعنوان یکی از برترین سایت های نیازمندی در خدمت هموطنان عزیز جهت نشر آگهی های خرید و فروش کالا ، آگهی استخدام در تهران و شهرستان ها، کالاهای دست دوم ، فروش اتومبیل و املاک می باشد.توصیه می گردد جهت نمایش بهتر آگهی های خود در موتورهای جستجو ، آنان را بصورت مستمر تمدید نمایید.چنانچه هرگونه مشکلی در مورد نحوه کارکرد سایت داشته باشید لطفا با مراجعه به زبانه " از من بپرس" و یا سئوالات متداول ، پاسخ های مورد نظر را پیدا کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه