بررسی و معرفی عیب یاب کابل STX40 میگر

4 ماه قبل در خراسان رضوی ، مشهد
کد آگهی : 289313
    استانخراسان رضوی
    شهرمشهد
    امکاناتمشاوره رایگان, فروش اینترنتی

STX40 ساخت کمپانی میگر دستگاهی برای عیب یابی کابل قابل حمل است که طراحی و ساختارش مطابق با جدیدترین تحقیقات و استاندارد های روز صورت گرفته است. از نظر کارایی و قدرت STX40 رقیبی در بازار ندارد و قدرتمند ترین دستگاه در نوع خود است. این محصول برای تست عایق، مکان یابی، آنالیز و یافتن عیوب کابل های ولتاژ پایین و ولتاژ متوسط XLPE و EPR بسیار مناسب است. همچنین با داشتن منبع تغذیه 40 کیلوولت DC و فرکانس بالای حفاظت شده، میتواند برای کابل های PILC بسیار موثر عمل کند.
طراحی با بالاترین استاندارد :
دستگاه های عیب یاب باید استانداردهای خاصی را رعایت کنند تا بتوانیم به آنها برچسب قابل حمل بودن را بزنیم. برای مثال باید بتواند در مسیر های ناهموار و محیط های چالش برانگیزقابل حرکت باشد و با شرایط جوی مثل هوای بارانی، دمای بالا و نور آفتاب تطبیق یابد.

فروشگاه اینترنتی مشهد ابزار بزرگترین وارد کننده تجهیزات اندازه گیری از برند های روز دنیا و تامین کننده محصولات کمپانی های دیگر کشور ها در ایران میباشد. در این راستا تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق مشهد ابزار به عنوان نمایندگی رسمی بسیاری از کمپانی ها در ایران فعالیت دارد.
شما مشتریان گرامی میتوانید تمامی محصولات این شرکت را با گارانتی و خدمات پس از فروش تهیه نمایید. جهت ارتباط با کارشناسان فنی و متخصص مشهد ابزار از طریق شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.
مشهد، خیابان سنایی، مجتمع سبحان، طبقه +1، پلاک 19
تلفن: 37133940-051
همراه: 09153175662

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه