برش لیزری قطعات صنعتی

2 سال قبل در فارس ، شیراز
کد آگهی : 156125
    قیمتتماس بگیرید
    استانفارس
    شهرشیراز
    امکاناتمشاوره رایگان

برش لیزر قطعات صنعتی
امروزه از برش لیزر برای تولید قطعات صنعتی استفاده زیادی میشود.
از مزایای برش لیزر سرعت و دقت بالای برش و همچنین خط برش عمود و بدون زاویه نسبت به برش و اترجت میتوان نام برد.
در برخی از مواقع تولید قطعات با برش لیزر امکان پذیرش نیست و دلیل اصلی تنش گرمایی برش لیزر برروی لبه قطعات میباشد که پس ازبرش لیزر قطعه داغ شده ودر برخی از صنایع این اثربرروی قطعه نهایی تاثیر منفی میگذارد.
درهنگام برش لیزر بایستی ضخامت برش را در نظر گرفت و تلرانس دستگاه های لیزر فایبر حدودا دو دهم میلیمتر است که میتوان با چند بار تست برش این تلرانس را به حداقل رساند.
یکی دیگراز مزیتهای مهم برش لیزر نسبت به ماشین کاری قطعات هم میتوان کاهش مصرف مواد اولیه دانست.خط برش لیزر بسیار نازک بوده و این امر باعث میشود بتوان قطعات را با فاصله بسیارنزدیک بهم قرارداد حتی در برخی موارد قطعات را با خط مشترک برش زده که در ماشین کاری قطعات این موضوع امکان پذیر نیست.
یک مزیت دیگر برش لیزرسوراخکاری قطعات با دقت بالا و سرعت زیادمیباشد،البته باید این موضوع را هم مورد توجه قراردادکه سوراخ قطعات در ضخامتهای بالا نباید به لبه برش نزدیک باشد چون ممکن است باعث شکل سوراخ و خرابی کار شود.
مورد دیگر در ادامه در هنگام برش قطعات صنعتی باید سرعت برش در زاویه 90درجه باشدو سرعت برش کم باشد تااز سوختگی و خمیده شدن کار جلوگیری شود..

این آگهی در سایت بازارها www.bazarha.ir منتشر شده و نقل آن با ذکر منبع ، مجاز می باشد.بازارها با هفده سال سابقه بعنوان یکی از برترین سایت های نیازمندی در خدمت هموطنان عزیز جهت نشر آگهی های خرید و فروش کالا ، آگهی استخدام در تهران و شهرستان ها، کالاهای دست دوم ، فروش اتومبیل و املاک می باشد.توصیه می گردد جهت نمایش بهتر آگهی های خود در موتورهای جستجو ، آنان را بصورت مستمر تمدید نمایید.چنانچه هرگونه مشکلی در مورد نحوه کارکرد سایت داشته باشید لطفا با مراجعه به زبانه " از من بپرس" و یا سئوالات متداول ، پاسخ های مورد نظر را پیدا کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه