بهترین آژانس تبلیغاتی و دیجیتال مارکتینگ ویژن مدیا

1 سال قبل در البرز ، كرج
کد آگهی : 216696
    قیمتتماس بگیرید
    استانالبرز
    شهركرج

آژانس دیجیتال مارکتینگ ویژن مدیا با ۸ سال سابقه بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ در کرج مفتخر است به ارائه خدمات گسترده با بهترین کیفیت در کمترین زمان.
امروزه تمامی کسب و کار ها نیاز به
تبلیغات هدفمند برای کسب و کار خود هستند که تیم مجرب و متخصص آژانس تبلیغاتی ویژن مدیا توانسته است تا به امروز بیشترین رضایتمندی را در کارنامه خود از نگاه مشتریان جلب نماید.
آژانس دیجیتال مارکتینگ ویژن مدیا با پشتیبانی متخصصان فناوری اطلاعات بصورت ۲۴ ساعته هر روز هفته در خدمت کاربران خود بوده و در هر ساعت از شبانه روز بهترین خدمات را به کاربران خود اختصاص داده است.
کانون تبلیغاتی ویژن مدیا خدمات ویژه ای همچون طراحی وبسایت جهت فروش خدمات و کالای مشتریان خود تدبیر دیده است که مشتری‌های آن‌ها بتوانند به راحتی سفارش خود را ثبت نمایند.
این امر بدلیل تقاضای زیاد مشتریان هم به صورت اقساط ۳ماهه ، شش ماهه و یکساله صورت گرفته است که
کانون تبلیغاتی ویژن مدیا برای فروش بیشتر و بازخورد بالاتر به مشتریان و هواداران این مجموعه برنامه ریزی های بسیار عالی تدبیر دیده است.
مدیران کسب و کار برای بیزینس خود یک بار در جهت طراحی وبسایت هزینه میکنند و به صورت مادام‌العمر از این خدمت به صورت رایگان استفاده می‌نمایند.
ویژن مدیا در قسمت تبلیغات مجازی در چند سال فعالیت خود در بیشترین شبکه های مجازی توانسته است برای هوادارن خود مشتریان دائمی و هدفمند آماده سازی کند و تمامی سرویس های این مجموعه به صورت فوق حرفه ای برای خدمات رسانی بیشتر در دسترس عموم قرارگرفته است.
ویژن مدیا یکی از بزرگترین آژانس های دیجیتال مارکتینگ و بزرگترین آژانس تبلیغاتی در ایران در چند سال اخیر تا به امروز شناخته شده است.
آژانس دیجیتال مارکتینگ ویژن مدیا در سازمان صدا سیما با شرکت در دومین اجلاس سراسری برند ملی،اعتماد ملی مقام اول بهترین مدیر سال را کسب کرد.
جهت ارتباط بیشتر با ما تماس بگیرید.

02634314484
09981352445

این آگهی در سایت بازارها www.bazarha.ir منتشر شده و نقل آن با ذکر منبع ، مجاز می باشد.بازارها با هفده سال سابقه بعنوان یکی از برترین سایت های نیازمندی در خدمت هموطنان عزیز جهت نشر آگهی های خرید و فروش کالا ، آگهی استخدام در تهران و شهرستان ها، کالاهای دست دوم ، فروش اتومبیل و املاک می باشد.توصیه می گردد جهت نمایش بهتر آگهی های خود در موتورهای جستجو ، آنان را بصورت مستمر تمدید نمایید.چنانچه هرگونه مشکلی در مورد نحوه کارکرد سایت داشته باشید لطفا با مراجعه به زبانه ” از من بپرس” و یا سئوالات متداول ، پاسخ های مورد نظر را پیدا کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه