بهترین تولیدی قطعات صنعتی و ساختمانی اراک سال 1401

1 سال قبل در مرکزی
کد آگهی : 217402
    شعار کسب و کارتامین نیاز های مشتریان با محوریت رضایت آنها
    استانمرکزی
    امکاناتکارت خوان, مشاوره رایگان, پارکینگ, طرف قرارداد بیمه, فروش اینترنتی, فضای باز

تولیدی و صنعتی اسدی نیا فعالیت خود را از سال 1364 آغاز نموده. این گروه با داشتن بیش از چهار دهه سابقه کار اثربخش در پروژه های صنعتی گام های مهمی در پیش برد صنعت برداشته است. گروه تولیدی و صنعتی اسدی نیا با دارا بودن دانش تخصصی . سابقه در امر طراحی و ساخت قطعات و مجموعه های ماشین آلات کشاورزی و سازه های فلزی (نیروگاهی، نفت وگاز) پیشرفت خود را از طریق توسعه بازار داخلی بر اساس ISO 9001-2008 شناخته و تامین نیاز های مشتریان با محوریت رضایت مشتریان هدف اساسی خود قرار داده است.
انواع برشکاری لیزر، پلاسما، cnc، گیوتین و … خمکاری و فرم دهی و رولکاری ساخت مخازن تحت فشار ساخت قطعات و تجهیزات نیروگاهی و پالایشگاهی ساخت قطعات و تجهیزات گلخانه ای ساخت پایه های روشنایی و…..
ساخت و تامین قطعات پروژه های صنعتی و ساختمانی
برشکاری و خمکاری تا 7متر طول – برشکاری پلاسما – برشکاری لیزر – برشکاری CNC – خدمات پرسکاری – خدمات جوش و مونتاژ
فروش انواع ورق های صنعتی و ساختمانی

این آگهی در سایت بازارها www.bazarha.ir منتشر شده و نقل آن با ذکر منبع ، مجاز می باشد.بازارها با هفده سال سابقه بعنوان یکی از برترین سایت های نیازمندی در خدمت هموطنان عزیز جهت نشر آگهی های خرید و فروش کالا ، آگهی استخدام در تهران و شهرستان ها، کالاهای دست دوم ، فروش اتومبیل و املاک می باشد.توصیه می گردد جهت نمایش بهتر آگهی های خود در موتورهای جستجو ، آنان را بصورت مستمر تمدید نمایید.چنانچه هرگونه مشکلی در مورد نحوه کارکرد سایت داشته باشید لطفا با مراجعه به زبانه ” از من بپرس” و یا سئوالات متداول ، پاسخ های مورد نظر را پیدا کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه