ترموکوپل تیپ s

9 ماه قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 221132
    شعار کسب و کارخرید فروش مطمین
    استانتهران
    شهرتهران

ترموکوپل نوع S یا (S Type Thermocouple) که به آن تایپ S هم گفته می شود، یکی از انواع دماسنج های فوق العاده حرفه ای سنجش و اندازه گیری دما است. این تیپ از جفت های حرارتی یا گرمایی، جزو خاص ترین و گران ترین سِری های ترموکوپل های صنعتی به حساب می اید، چون در متریال آن از ترکیب پلاتین-رودیوم استفاده شده است. از نوع اِس می توانید به منظور اندازه گیری دماهای بالا بدون کوچکترین مشکلی استفاده کرد. به خصوص صنایع داروسازی و بیوتکنولوژی از مشتریان بالقوه این نوع از حسگرهای دما هستند.
ترموکوپل تایپ S یکی از ابزارهای بسیار پرکاربرد در انجام اکثر پروژه ها است. ترموکوپل در حقیقت نوعی مواد الکتریسیته می باشدکه از دو فلز نا همسان ساخته می شود که به هم متصل شده باشند.
از مزایای آن می توان به سادگی، قیمت مناسب، استحکام و دوام بالا جهت مصارف صنعتی و دقت مناسب نام برد. محدوده اندازه گیری دما توسط ترموکوپل ها وسیع بوده و در شرایط محیطی متفاوت قابل استفاده می باشند.
این ترموکوپل از فلزهای Ni-Cr-Si (به نام تجاری نیکروسیل) و Ni-Si-Mg (به نام تجاری نیسیل Nisil) ساخته می شود. محدوده دمائی آن بین -270°C و +1300 °C است. حساسیت این ترموکوپل، 30 µV/°C است و معمولا در دماهای بالا استفاده می شود. همچنین تحمل این سنسور در برابر اکسید شدن در دماهای بالا بهتراز نو ع Kاست.

این آگهی در سایت بازارها www.bazarha.ir منتشر شده و نقل آن با ذکر منبع ، مجاز می باشد.بازارها با هفده سال سابقه بعنوان یکی از برترین سایت های نیازمندی در خدمت هموطنان عزیز جهت نشر آگهی های خرید و فروش کالا ، آگهی استخدام در تهران و شهرستان ها، کالاهای دست دوم ، فروش اتومبیل و املاک می باشد.توصیه می گردد جهت نمایش بهتر آگهی های خود در موتورهای جستجو ، آنان را بصورت مستمر تمدید نمایید.چنانچه هرگونه مشکلی در مورد نحوه کارکرد سایت داشته باشید لطفا با مراجعه به زبانه ” از من بپرس” و یا سئوالات متداول ، پاسخ های مورد نظر را پیدا کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه