تعمیر انواع ترازوی آزمایشگاهی ، آرا تجهیز فارمد

6 ماه قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 271273
    استانتهران
    شهرتهران

تعمیر ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی یکی از تخصص های شرکت آرا تجهیز فارمد است که با دانش و مهارت در این عرصه فعالیت می کنند .
تعمیر ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی کاملا متفاوت تر از تعمیر ترازوی فروشگاهی است . قطعات استفاده شده در این ترازو از حساسیت بسیار بالاتری برخوردار هستند به همین دلیل با کوچکترین اشتباه ممکن است خسارت های مالی زیاد و یا حتی جبران ناپذیری ایجاد گردد .
ترازوی آزمایشگاهی امروزه با برندهای مختلفی نظیر ترازوی آزمایشگاهی AND ، ترازوی آزمایشگاهی کیا ، ترازوی آزمایشگاهی آدام ، ترازوی آزمایشگاهی سارتریوس و … تولید می شود که خدمات هر یک از این برندها نیازمند مهارت و تجربه است .
ترازوی آزمایشگاهی معمولا در آزمایشگاه ها ، دانشگاه ها ، طلافروشی ها و …. استفاده می شود و به دلیل دارا بودن دقت بالا و در عین حال قدرت تحمل وزن پایین مستلزم مراقبت و نگهداری ویژه می باشد .
به طور معمول هر Laboratory scale به مرور زمان ممکن است دچار مشکلاتی نظیر وزن نکشیدن ، نمایش خطا ( EROR ) بر روی صفحه نمایشگر ، نوسانات وزنی ، ایراد وزنی و … گردد که در این صورت توصیه می شود از بازکردن ترازو و دستکاری خود سرانه خودداری نمایید.
شرکت آرا تجهیز فارمد از جمله خدماتی که در این زمینه به مشتریان ارائه میشود شامل کالیبراسیون ترازوی آزمایشگاهی و انجام خدماتی نظیر :
– تعمیرات ترازوی آزمایشگاهی AND
KIA-
Mettler Toledo –
Sartorius-
ADAM –
Radwag –
OHAUS –
– و ….
می باشد. ارائه خدمات در آرا تجهیز فارمد به این صورت است که پس از بررسی و عیب یابی ترازوی آزمایشگاهی هزینه تعمیر ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی به صورت پیش فاکتور به مشتری اعلام می گردد و در صورت موافقت ، خدمات اعمال می گردد . خدماتی که در این مجموعه عرضه می شود دارای 1 الی 3 ماه گارانتی می باشد که تضمینی برای مشتریان خواهد بود.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه