تعمیر یخچال ویرپول با عیب یابی تخصصی

5 ماه قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 282410
    قیمتتماس بگیرید
    استانتهران
    شهرتهران
    امکاناتکارت خوان, مشاوره رایگان, فروش اینترنتی

اگر ساکن تهران هستید و یخچال ویرپول شما خراب شده است و مایلید دستگاه شما در نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول تعمیر شود، باید ابتدا دستگاه شما توسط نمایندگی یخچال ویرپول ثبت درخواست شود و سپس پروسه تعمیرات این دستگاه صورت گیرد. از این رو برای تماس با شماره تماس نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول باید از طریق شماره تماس های ذیل اقدام نمایید و درخواست خود را در نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول ثبت کنید تا پروسه تعمیرات این دستگاه صورت گیرد.

شماره نمایندگی تعمیرات یخچال ویرپول مرکز سراسری ارتباط مشتریان: ۴۵۴۳۷-۰۲۱
شماره نمایندگی مرکزی تعمیر یخچال ویرپول شعبه مرکز تهران: ۸۶۰۷۱۷۵۱-۰۲۱
شماره تعمیرگاه مرکزی یخچال ویرپول شعبه شرق تهران: ۷۷۹۰۲۲۲۰–۰۲۱
شماره نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول شعبه شمال تهران: ۲۶۱۲۴۶۹۶–۰۲۱
منظور از عیب یابی یخچال ویرپول چیست؟ منظور از عیب یابی یخچال ویرپول پروسه ای گفته می شود که در آن یک تعمیرکار متخصص و باتجربه با استفاده از ابزارهایی که دارد، اقدام به باز کردن و سپس عیب یابی تخصصی یخچال ویرپول با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا می کند تا مشکل دستگاه با دقت کافی شناسایی شود و نیازی به باز و جدا کردن سایر قطعات یخچال ویرپول نداشته باشید.

اما این در حالی است که برخی تعمیرکاران غیرمجاز که تمام تجربه فنی آنها چند ماه بیشتر نیست، بدون آنکه دستگاه را باز کنند به شما اعلام می کنند برد، کمپرسور و تایمر یخچال ویرپول سوخته است و تنها راهکار شما هم این می باشد که این ۳ قطعه را با هزینه بالای ۱۵ میلیون تومان تعویض کنید؛ اما این در حالی می باشد که چنین چیزی اصلا وجود ندارد و عیب یابی فقط باید توسط تعمیرکار مجرب و با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا صورت گیرد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه