تنظیم تخصصی قرارداد مشارکت، سرمایه‌گذاری، شراکت،مبایعه‌ نامه

1 سال قبل در تهران
کد آگهی : 198512
    قیمتتماس بگیرید
    استانتهران

️ توصیه بسیارمهم و قابل توجه در اهمیت تنظیم تخصصی انواع قراردادها با توجه به بیش از 22 سال تجربه وکالت و مشاوره … ( حتماً مطالعه کنید )

◾ آیا میدانید چرا متن قراردادهای مشارکت ، سرمایه گذاری ، مضاربه ، مبایعه نامه و هرگونه توافقنامه و تعهدنامه و … باید توسط حقوقدان مجرب ، نگارش و تنظیم شود ( نه بنگاه ها و دفترخانه ها و … ) ؟!!

️ 1 ) بدون تردید بهترین و محکم ترین « قرارداد رسمی و عادی » ، قراردادی است که یک حقوقدان باتجربه و متبحر ، متن آن را با رعایت شرایط تخصصی آن بنویسد ، یعنی : *« با رعایت دقیق موازین قانونی و شرعی __ با درنظرگرفتن رویه قضایی و اختلاف نظردادگاه ها __ همچنین متناسب با شرایط و نیازهای خاص طرفین __ و نیز باتعیین دقیق وکامل تعهدات طرفین و ضمانت اجرای آنها و با رعایت سایر شرایط تخصصی دیگر ….. ، نگارش نماید » تا حتی الامکان از اختلافات بعدی و نیز حتی الامکان از ورود ضرر روانی و مالی سنگین ، جلوگیری گردد.

( ◾ در واقع ، پیشگیری از بروز اختلاف یا ورود خسارت سنگین ، بسیار عاقلانه و بهتر از طرح دعوا و گرفتار شدن در دادگاه ها و … می‌باشد. )

2 ) لطفاً به این تذکر و هشدار مهم نیز توجه فرمایید ؛
متأسفانه عموم مردم نمیدانند بنگاه های املاک و دفترخانه های رسمی و … ، ( صرف نظر ازهزینه کلانی که میگیرند ) ، بدلیل عدم توانایی حقوقی ، اصلاً بلد نیستند قراردادهای مورد نیاز آنان را با رعایت شرایط تخصصی فوق ، تنظیم کنند و به همین خاطر ، قراردادهای تنظیمی آنها بدلیل « ناقص و مبهم بودن و یا بخاطر غلط و مغایر قانون بودن » * غالبا میتواند موجب گرفتاری در دادگاه ها و ورود ضرر روانی و مالی بسیار سنگین شود و گاهی نیز اساساً موجب بطلان قرارداد از سوی دادگاه میشود !! …….

◾ « متعاقباً ملاحظه شده بخاطر نوشتن حتی یک کلمه یا یک جمله کوتاه در قرارداد ، گاه خسارت مالی صدها میلیونی و یا ده ها میلیاردی به طرف دیگر قرارداد وارد شده است !! »

3 ) …. اینک افتخار میکنیم که با بیش از 22 سال سابقه وکالت ، به عنوان حقوقدان باتجربه ، میتوانیم انواع قراردادهای مشارکت درساختمان سازی ، تولید ، سرمایه گذاری درکسب وکار ، مضاربه ، مبایعه نامه و هرگونه توافقنامه … را * بطورتخصصی تنظیم و نگارش کنیم تاحتی الامکان حقوق شما حفظ گردد و متضرر نشوید.

باسپاس. 09120299877 ——
( واتساپ ، ایتا ، سروش ، روبیکا 09354005152 )

این آگهی در سایت بازارها www.bazarha.ir منتشر شده و نقل آن با ذکر منبع ، مجاز می باشد.بازارها با هفده سال سابقه بعنوان یکی از برترین سایت های نیازمندی در خدمت هموطنان عزیز جهت نشر آگهی های خرید و فروش کالا ، آگهی استخدام در تهران و شهرستان ها، کالاهای دست دوم ، فروش اتومبیل و املاک می باشد.توصیه می گردد جهت نمایش بهتر آگهی های خود در موتورهای جستجو ، آنان را بصورت مستمر تمدید نمایید.چنانچه هرگونه مشکلی در مورد نحوه کارکرد سایت داشته باشید لطفا با مراجعه به زبانه ” از من بپرس” و یا سئوالات متداول ، پاسخ های مورد نظر را پیدا کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه