تولید انواع کانوایر و نوار نقاله وسایر لوازم جانبی

1 سال قبل در آذربایجان شرقی
کد آگهی : 214210
    شعار کسب و کارتولید نوار نقاله ، میکسر و سیستم های انتقال تخصص ماست
    استانآذربایجان شرقی
    امکاناتمشاوره رایگان, فروش اینترنتی

شرکت امید عمران سهند با استعانت از خداوند متعال و با اتکاء بر تجربیات و توان مهندسی خود در سال 1390 با مشارکت جمعی از مهندسین متخصص و مدیران مدبر در زمینه طراحی و تولید نوار نقاله – کانوایر (سیستم های انتقال) – انواع میکسر های صنعتی – انواع تسمه نقاله ها – انواع دستگاه های بسته_بندی و پرکن – راه اندازی خطوط تولید و مونتاژ – ماشین آلات تولید و میکس لاستیک تاسیس شد و دو سال بعد در سال 1392 به بهره برداری رسید.

نخستین تولیدات و فعالیت های این شرکت طراحی و ساخت نوار نقاله های بارگیری و تخلیه و سیستم های انتقال برای حمل مواد فله ای بود که با رشد بی نظیر پس از پایان سال 1392 این شرکت زمینه های فعالیت و عملکرد خود را افزایش و هم اکنون قادر است نوار نقاله هایی با تمام کاربردها طراحی و تولید کند. لازم به ذکر است این شرکت در سال 1394 بعنوان برترین و استاندارد ترین تولید کننده در زمینه نوار نقاله و سیستم های انتقال نامیده شد و قادر است تخصصی ترین نوار نقاله ها را طراحی و تولید کند. این شرکت توانسته است به آخرین متدهای رایانه ای و نرم افزارهای مرتبط با سیستم های انتقال در زمینه های ذکر شده در ذیل جهت نیل به اهداف خویش مجهز می باشد.
موضوع فعاليت شركت طبق ماده ۲ اساسنامه به شرح زير است :
طراحی و تولید، نصب و راه اندازی انواع خطوط انتقال و نوار نقاله (طبق سفارش) .
تولید و ساخت و فروش دستگاه های نوار نقاله و کانوایر .
.تولید و ساخت و فروش دستگاه های بچینگ پلانت .
تولید و ساخت دستگاه های بلوک زن و تجهیزات دانه بندی.
..تولید و ساخت دستگاه های سنگ شکن.
تولید و ساخت دستگاه های الواتور و بالابر .
…تولید و ساخت دستگاه های میکس لاستیک (بنبوری و نیدر).
تولید و ساخت و مهندسی معکوس ماشین آلات صنعتی.

این آگهی در سایت بازارها www.bazarha.ir منتشر شده و نقل آن با ذکر منبع ، مجاز می باشد.بازارها با هفده سال سابقه بعنوان یکی از برترین سایت های نیازمندی در خدمت هموطنان عزیز جهت نشر آگهی های خرید و فروش کالا ، آگهی استخدام در تهران و شهرستان ها، کالاهای دست دوم ، فروش اتومبیل و املاک می باشد.توصیه می گردد جهت نمایش بهتر آگهی های خود در موتورهای جستجو ، آنان را بصورت مستمر تمدید نمایید.چنانچه هرگونه مشکلی در مورد نحوه کارکرد سایت داشته باشید لطفا با مراجعه به زبانه ” از من بپرس” و یا سئوالات متداول ، پاسخ های مورد نظر را پیدا کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه