تولید و فروش نیترات منیزیم معدن صنعت

2 سال قبل در تهران ، اندیشه
کد آگهی : 106140
    استانتهران
    شهراندیشه

نیترات منیزیم (Magnesium nitrate) ترکیبی غیر آلی با فرمول Mg (NO3) 2 (H2O) x و به صورت پودر جامد سفید رنگ است.
موارد مصرف منیزیم نیترات 6 آبه
بهترین منبع کودی برای رفع سریع کمبود نیتروژن و منیزیم در گیاهان میباشد.این کود کاملا خشک بوده و بدون هیچگونه باقیمانده ای در آب حل می­شود. این کود در تمام سیستم های آبیاری قابل مصرف بوده و بدون سولفات، کلر و سدیم می­باشد. یکی از موثرترین ترکیبات کودی برای افزایش میزان تولید و رشد محصولات کشاورزی نیترات منیزیم است که هم به دلیل افزایش میزان اسید آمینه و پروتئین‌های گیاه و منیزیم و هم به دلیل افزایش میزان و کارایی کلروفیل باعث افزایش غذاسازی و در نهایت رشد و نمو گیاه می‌شود.
کاربرد اصلی این ترکیب به عنوان ماده دهیدراته کننده در تهیه اسید نیتریک غلیظ است. کود آن حاوی ۱۰.۵٪ نیتروژن و ۹.۴٪ منیزیم است .مخلوط های کود حاوی نیترات منیزیم در بیشتر موارد حاوی نیترات آمونیوم ، نیترات کلسیم ، نیترات پتاسیم و ریز مغذی های دیگر هستند. این ترکیبات در تجارت گلخانه ای و هیدروپونیک استفاده می شود.
دیگر کاربرد های نیترات منیزیم:
-استفاده در صنعت نساجی و سرامیک سازی
-جهت تولید اسید نیتریک
-در صنایع به عنوان پاک کننده
-در ذخیره انرژی گرمایی

شرکت معدن صنعت مفتخر است که میتواند این محصول را با کیفیتی تضمین شده و بهترین قیمت و ارسال سریع به تمامی خریداران در سراسر کشور تحویل نماید.

جهت سفارش و اطلاع از نحوه خرید و یا دریافت نمونه قبل از ثبت سفارش با کارشناس فروش تماس حاصل فرمایید.

این آگهی در سایت بازارها www.bazarha.ir منتشر شده و نقل آن با ذکر منبع ، مجاز می باشد.بازارها با هفده سال سابقه بعنوان یکی از برترین سایت های نیازمندی در خدمت هموطنان عزیز جهت نشر آگهی های خرید و فروش کالا ، آگهی استخدام در تهران و شهرستان ها، کالاهای دست دوم ، فروش اتومبیل و املاک می باشد.توصیه می گردد جهت نمایش بهتر آگهی های خود در موتورهای جستجو ، آنان را بصورت مستمر تمدید نمایید.چنانچه هرگونه مشکلی در مورد نحوه کارکرد سایت داشته باشید لطفا با مراجعه به زبانه ” از من بپرس” و یا سئوالات متداول ، پاسخ های مورد نظر را پیدا کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه