تولید کننده استات سدیم

1 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 218358
    شعار کسب و کارما با صنایع جهانی کار میکینم
    استانتهران
    شهرتهران
    امکاناتمشاوره رایگان, فروش اینترنتی

سدیم استات که با نام سدیم اتانوآت نیز شناخته می شود، نمکی آلی از اسید استیک است، ماده ای که باعث ترشی سرکه می شود. یک پودر کریستالی سفید رنگ است که به عنوان نمک بی آب یا تری هیدرات شناخته می شود. سدیم استات به طور طبیعی در بافت های گیاهان و حیوانات تولید می شود.

این نمک به دو صورت، بی آب یا رقیق شده وجود دارد. یون سدیم وگروه CH۳COO- موجود در آن، برای ارگانیسم ها و بدن نقش مهمی دارند: یون سدیم به عنوان تنظیم کننده آب کل بدن و یون استات به عنوان گیرنده هیدروژن می باشد.

سدیم استات، را می توان در آزمایشگاه با واکنش اسید استیک با کربنات سدیم (Na۲CO۳)، بی کربنات سدیم (NaHCO۳) یا هیدروکسید سدیم (NaOH) تهیه کرد. استات سدیم بدون آب، یک پودر سفید است که به عنوان ماده نگهدارنده مواد غذایی در صنایع غذایی و نیز به عنوان یک محلول بافر در بسیاری از کاربردهای بیوشیمیایی و دارویی مورد استفاده قرار می گیرد.

این آگهی در سایت بازارها www.bazarha.ir منتشر شده و نقل آن با ذکر منبع ، مجاز می باشد.بازارها با هفده سال سابقه بعنوان یکی از برترین سایت های نیازمندی در خدمت هموطنان عزیز جهت نشر آگهی های خرید و فروش کالا ، آگهی استخدام در تهران و شهرستان ها، کالاهای دست دوم ، فروش اتومبیل و املاک می باشد.توصیه می گردد جهت نمایش بهتر آگهی های خود در موتورهای جستجو ، آنان را بصورت مستمر تمدید نمایید.چنانچه هرگونه مشکلی در مورد نحوه کارکرد سایت داشته باشید لطفا با مراجعه به زبانه ” از من بپرس” و یا سئوالات متداول ، پاسخ های مورد نظر را پیدا کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه