حمل و نقل بین المللی ستاره جهان رو آریا

1 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 237021
    قیمتتماس بگیرید
    استانتهران
    شهرتهران
    امکاناتمشاوره رایگان

شركت ستاره جهان رو آریا با داشتن کادری مجرب، با سابقه علمي و عملي و داراي نمايندگي هاي فعال در کلیه کشورهای CIS ، ترکیه و كليه كشورهاي اروپايي (رومانی، بلغارستان، آلمان ایتالیا، فرانسه و…) آماده همکاری با آن شرکت محترم می باشد. این شرکت داراي نمايندگي دركليه گمركات و مبادي ورودی و خروجي و بنادر ايران بوده و ناوگان حمل ونقل شركت شامل بيش از 90 كاميون چادري و یخچالی تحت پوشش (عضو) و بیش از 800 کامیون غیر عضو همگام با استانداردهاي روز اروپا EURO4 می باشد. ستاره جهان رو آریا متخصص درحمل و ترانزيت انواع كالاها اعم از جنرال كارگو،کالاهای تجاری ونمايشگاهي،قطعات يدكي، يخچالي،خودرو با كار كرير واقلام شيميايي،مواد نفتي،پتروشيمي به كليه نقاط جهان و بالعكس به صورت خطوط هوایی زمینی، دریایی و ریلی مي باشد.

همچنین این شرکت دارای سرويس‌هاي منظم صادرات و واردات به كليه نقاط كشور تركيه با داشتن نمايندگي مستقرو توانایی حمل ماهیانه 4000 تن،سرویس های منظم صادرات و واردات به کلیه کشور های اروپایی(رمانی، بلغار، یونان، آلمان، ایتالیا ، فرانسه و …) با داشتن نمایندگی های مستقر در اقصی نقاط جهان و توانایی حمل ماهیانه 2000 تن در ماه می باشد.

توانایی حمل بار دریایی با کمترین نرخ و خدمات قابل توجه برای ونزوئلا، چین، هندوستان نیوا شیوا… (بالعکس) با ظرفیت بارگیری ماهیانه 5000 تن و سابقه همکاری با لاین های ARKAS , VASCO ، MSG ،MSK و … از دیگر خدمات شرکت ستاره جهانرو آریا می باشد.

سابقه همکاری با پتروشیمی شازند، آریا ساسول، مهر، الوند، پتروشیمی غدیر، رجال، شرکت بازرگانی پتروشیمی تهران، پتروشیمی امیر کبیر،پتروشیمی قائد بصیر،پتروشیمی انتخاب و….. از دیگر افتخارات این شرکت می باشد.

همچنین این شرکت در اتحادیه بین المللی بار فرابران(FIATA)، اتحادیه بین المللی حمل و نقل جاده ای (IRU)، کنوانسیون بین المللی(TIR)، اتاق بازرگانی صنایع و معادن ایران (ICCIM)، انجمن شرکت های حمل و نقل بین المللی(ITAIR)، گمرک جمهوری اسلامی ایران(IRICA) عضو می باشد.
هدف ما جلب رضایت مشتریان در راستای ارائه خدمات نوین بر مبنای بروز ترین استانداردهای صنعت حمل و نقل جهانیست.امید است بتوانیم در این راستا خدمات قابل قبول و با کیفیتی را ارائه نماییم.

E-mail: fatemetathesari@yahoo.com
09120543009
مدیر بازرگانی فاطمه تاتحصاری

این آگهی در سایت بازارها www.bazarha.ir منتشر شده و نقل آن با ذکر منبع ، مجاز می باشد.بازارها با هفده سال سابقه بعنوان یکی از برترین سایت های نیازمندی در خدمت هموطنان عزیز جهت نشر آگهی های خرید و فروش کالا ، آگهی استخدام در تهران و شهرستان ها، کالاهای دست دوم ، فروش اتومبیل و املاک می باشد.توصیه می گردد جهت نمایش بهتر آگهی های خود در موتورهای جستجو ، آنان را بصورت مستمر تمدید نمایید.چنانچه هرگونه مشکلی در مورد نحوه کارکرد سایت داشته باشید لطفا با مراجعه به زبانه " از من بپرس" و یا سئوالات متداول ، پاسخ های مورد نظر را پیدا کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه