خرید عمده سیاه دانه از کشاورز

1 سال قبل در اصفهان
کد آگهی : 186141
    استاناصفهان
    امکاناتمشاوره رایگان

سیاهدانه دانه های سیاه رنگ کوچکی است که طعم و مزه ی تلخی دارد. با خرید عمده سیاه دانه از کشاورز می توان از محصولی تازه و ارزان بهره برد. از این دانه های روغنی بیشتر به عنوان نوعی ادویه، در تهیه مواد غذایی مخصوصا، ترشی مصرف می شود. امروزه، خرید و فروش سیاه دانه درجه یک، به دلیل خواص بیشماری که دارد، به شکل عمده به دو صورت فله یا کیلویی در مراکز فروش عرضه می گردد. تقاضا و مصرف زیاد سیاهدانه سبب رونق در بازار عمده فروشی سیاه دانه شد است.
یکی از مزیتهای خرید به شیوه ی اینترنتی و غیر مستقیم این است که متقاضی، بدون وقت و در کوتاه ترین زمان ممکن، جنس مورد نظر خود را درب منزل تحویل می گیرد. این مجموعه با عرضه عمده سیاه دانه به سراسر کشور آماده همکاری با خریداران و تاجران می باشد.

این آگهی در سایت بازارها www.bazarha.ir منتشر شده و نقل آن با ذکر منبع ، مجاز می باشد.بازارها با هفده سال سابقه بعنوان یکی از برترین سایت های نیازمندی در خدمت هموطنان عزیز جهت نشر آگهی های خرید و فروش کالا ، آگهی استخدام در تهران و شهرستان ها، کالاهای دست دوم ، فروش اتومبیل و املاک می باشد.توصیه می گردد جهت نمایش بهتر آگهی های خود در موتورهای جستجو ، آنان را بصورت مستمر تمدید نمایید.چنانچه هرگونه مشکلی در مورد نحوه کارکرد سایت داشته باشید لطفا با مراجعه به زبانه ” از من بپرس” و یا سئوالات متداول ، پاسخ های مورد نظر را پیدا کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه