خرید مبل از تولیدی چهاردانگه به صورت اقساطی

1 سال قبل در تهران ، چهاردانگه
کد آگهی : 197090
    قیمت33,900,000 تومان
    استانتهران
    شهرچهاردانگه
    امکاناتمشاوره رایگان, فروش اینترنتی, فروش اقساطی

مدل چیچک که از ترکیب 1+1++3+3تشکیل شده و به دلیل کامل بودن ست مبلمان سرویس خواب و ناهار خوری و آینه کنسول و میز تی وی و جلو و مبلی وعسلی پک کامل برای جهیزیه می باشد .

مبل چیچک به دلیل فلزی که استفاده شده این مدل خاص تر و جذاب تر کرده که هم به صورت طلایی و سیلور تولید میشود. دسته های مبل به صورت مستطیلی طراحی شده که هم جای دست مناسب و یا جای گزاشتن زیر لیوانی مناسب است.

نوار های کنار مبل هم قابل تغیر رنگ به صورت سیلور یا طلایی میباشد یا قابلیت حذف هم دارد .

کوسن های این مبل ایجاد جذابیت در این مبل کرده است رنگ پارچه به سلیقه مشتری قابل تغییر میباشد. ترکیب 2 نوع پارچه که در این مبل استفاده شده این مدل رو متمایز کرده است . وشیار های جلوی دسته ی مبل و کنسول میز تی وی استفاده شده ست رو کامل میکنددر ضمن رنگ چوب هم قابل تغییر میباشد .

شرکت وودن مبل تولید کننده ی مبلمان منزل، میز غذاخوری، جلومبلی و عسلی،سرویس خواب، آینه و کنسول و میز تلویزیون میباشد. برای زوج های جوان که قصد خرید پک کامل جهیزیه دارند، مبلمان،جلومبلی و عسلی، میز غذاخوری، سرویس خواب، آینه و کنسول و میز تی وی همگی به صورت ست و یکجا قابل سفارش بوده و میتوانید از تخفیفات ویژه ی وودن مبل و پرداخت اقساطی بدون بهره نیز استفاده کنید.

امکان خرید به صورت غیر حضوری و آنلاین از طریق سایت وجود دارد.

مجموعه ی وودن مبل با بیش از 15 سال سابقه ی طراحی و تولید در زمینه صنایع چوبی و دارای بزرگترین فروشگاه مبلمان در جنوب غرب استان تهران با مساحتی حدود 4000 متر مربع، همواره تلاش کرده تا بهترین کیفیت و زیباترین مدل های محصولات صنایع چوبی را با نازلترین قیمت و بدون واسطه به دست مصرف کننده برساند.
*خرید مبل از تولیدی چهاردانگه به صورت اقساطی

با وودن مبل چشم بسته خرید کن و به موقع تحویل بگیر

ادرس: تهران شهر چهاردانگه شهرک گلشهر خیابان خزایی شرقی نبش خیابان قوام آبادی پلاک 9 مجموعه ی وودن مبل

این آگهی در سایت بازارها www.bazarha.ir منتشر شده و نقل آن با ذکر منبع ، مجاز می باشد.بازارها با هفده سال سابقه بعنوان یکی از برترین سایت های نیازمندی در خدمت هموطنان عزیز جهت نشر آگهی های خرید و فروش کالا ، آگهی استخدام در تهران و شهرستان ها، کالاهای دست دوم ، فروش اتومبیل و املاک می باشد.توصیه می گردد جهت نمایش بهتر آگهی های خود در موتورهای جستجو ، آنان را بصورت مستمر تمدید نمایید.چنانچه هرگونه مشکلی در مورد نحوه کارکرد سایت داشته باشید لطفا با مراجعه به زبانه " از من بپرس" و یا سئوالات متداول ، پاسخ های مورد نظر را پیدا کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه