خرید مبل چستر ارزان

2 سال قبل در تهران
کد آگهی : 170602
    قیمت20,000,000 تومان
    استانتهران
    امکاناتکارت خوان, مشاوره رایگان, پارکینگ, طرف قرارداد بیمه, فروش اینترنتی, فضای باز, امکانات توان یابان, مناسب برای کودکان, بیرون بر, فروش اقساطی

دکمه‌ها روی سطح مبل چستر قسمت‌های مختلف را زینت می‌دهد. از دسته‌ها گرفته تا روی قسمت نشیمن، تکیه گاه یا اطراف پایه‌ها اگر پارچه کشیده شده باشد، با دوخت یا دکمه تزیین می‌شود. اغلب این زینت دادن با فرورفتگی‌های روی سطح مبل با دوخت دکمه، به شکل لوزی روی مبل دیده می‌شود.
تمایز شکل ظاهری مبل چستر با سایر مبل‌ها
از دیگر ویژگی‌های چشمگیری که این سبک مبلمان دارد، ابعاد آن است. در نگاه اول کاملا مشخص است که مبل چستر ابعاد بزرگ‌تری نسبت به سایر مبل‌ها دارد. البته این موضوع باعث می‌شود تا بیشتر آنرا برای فضاهای بزرگ و لوکس تهیه کنند. همینطور دسته‌های مبل چستر کمی پهن‌تر از سایر مبلمان‌ها است.
انتخاب مبل چستر مناسب
همانطور که گفته شد، این سبک مبل کمی مجلل‌تر از سایر انواع مبل راحتی است. اغلب از آن برای چیدمان کلاسیک استفاده می‌شود اما برخی از سبک‌های مدرن آن هم برای دکوراسیون مدرن بسیار مناسب هستند.
توجه به ابعاد فضا برای خرید مبلمان چستر
به دلیل بزرگ بودن ابعاد این سبک از مبلمان، بهتر است برای فضاهایی انتخاب شوند که سایز مناسبی دارند. منازل با متراژ کم ممکن است کمی سخت‌تر بتوانند آنرا چیدمان دهند. اما اگر خواهان چیدمانی مجلل هستید و در کنار آن به راحتی فکر می‌کنید، بهتر است این سبک از مبلمان با مدلی ظریف‌تر را خریداری کنید.
گزینه‌ای مناسب برای فضاهای مختلف
این مبلمان اصیل و لوکس، در بسیاری از فضاها کاربرد دارد. حتی برای برخی از هتل‌ها، رستوران‌ها و اماکن رسمی از آن برای زیبایی و مجلل شدن فضا استفاده می‌شود. این کار را بهتر است با توجه به دکوراسیون و رنگ فضا انجام داد. با اینکه سبک‌های تلفیقی امروزه زیبایی چشم نوازی را در کنار یکدیگر ایجاد می‌کنند اما از مبل چستر اغلب برای سبک‌های کلاسیک استفاده می‌شود.

تنوع برای کاربرد
خوشبختانه امروزه طرح‌ها و انواع مختلفی از مبل چستر بر اساس نیاز مشتریان وجود دارد که می‌توان با توجه به فضای موجود، سبک مورد نظر و رنگ دلخواه، گزینه مناسب را انتخاب کرد. کاناپه چستر و مبل یک نفر یا دو نفره برای این سبک مبل نیز در نظر گرفته شده است. اغلب باید برای بهتر دیده شدن، کاناپه آنرا تهیه کرد و بسته به فضا تعداد مبل یک نفره یا دو نفره را به آن افزود.

براي ارتباط با پشتيباني و خريد با شماره زير تماي بگيريد
09120032139
براي ديدن عکس هاي بيشتر به سايت ما مراجعه کنيد

این آگهی در سایت بازارها www.bazarha.ir منتشر شده و نقل آن با ذکر منبع ، مجاز می باشد.بازارها با هفده سال سابقه بعنوان یکی از برترین سایت های نیازمندی در خدمت هموطنان عزیز جهت نشر آگهی های خرید و فروش کالا ، آگهی استخدام در تهران و شهرستان ها، کالاهای دست دوم ، فروش اتومبیل و املاک می باشد.توصیه می گردد جهت نمایش بهتر آگهی های خود در موتورهای جستجو ، آنان را بصورت مستمر تمدید نمایید.چنانچه هرگونه مشکلی در مورد نحوه کارکرد سایت داشته باشید لطفا با مراجعه به زبانه ” از من بپرس” و یا سئوالات متداول ، پاسخ های مورد نظر را پیدا کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه