خرید و فروش دستگاه هد اسپیس مدل G 1888 ساخت کمپانی Agilent

1 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 134454
    استانتهران
    شهرتهران

دستگاه هد اسپیس (Head Space Sampler ) گاز موجود در یک ویال سرپوشیده را آنالیز می کند . تکنیک کروماتوگرافی گازی Head Space بیشتر مناسب آنالیز هر نوع نمونه فرار سبک است که می توانند به صورت موثر درون حجم گازی Head Space از نمونه مایع یا شبکه جامد قرار گیرند .

شرکت شناساپرتوژن تامین کننده دستگاه هد اسپیس مدل G 1888 ساخت کمپانی Agilent می باشد .

شرح نمونه‌بردار خودکار Agilent G1888 Headspace::

– سینی ۷۰ نمونه و ۱۲ موقعیت در کوره حرارتی اجازه کار طولانی مدت یک شبه را می دهد.
– زمان گرمایش ثابت خودکار با بهینه سازی استفاده می شود .
– همپوشانی نمونه برای حداکثر توان نمونه محدوده دمایی کنترل شده از ۴۰ درجه سانتیگراد تا ۲۳۰درجه C امکان تجزیه و تحلیل نیمه فرارها را در دمای بیش از ۲۰۰ درجه سانتیگراد فراهم می کند .
– برنامه های کاربردی برای آنالیت های نقطه جوش پایین مناطق گرم را می توان خاموش کرد، که امکان تجزیه و تحلیل در شرایط محیطی را فراهم می کند.
– آنالیت های حساس شامل دو حالت استخراج چندگانه فضای سر (MHE) علاوه براستخراج معمولی تک (یک نمونه برداری در هر ویال)
– استخراج چند سوراخ با حداکثر ۱۰۰ استخراج در هر ویال برای تجزیه و تحلیل نمونه ها در ماتریس های غیر معمول امکان پذیر است.

جهت دریافت کاتالوگ و اطلاعات بیشتر با شرکت شناساپرتوژن در تماس باشید .

دستگاه هد اسپیس blue,خرید دستگاه هد اسپیس,فروش دستگاه هد اسپیس,قیمت دستگاه هد اسپیس,کاربرد دستگاه هد اسپیس,انواع دستگاه هد اسپیس,دستگاه هد اسپیس چیست,خرید دستگاه هد اسپیس مدل G 1888,فروش دستگاه هد اسپیس مدل G 1888,قیمت دستگاه هد اسپیس مدل G 1888,کاربرد دستگاه هد اسپیس مدل G 1888,دستگاه هد اسپیس مدل G 1888 چیست,

این آگهی در سایت بازارها www.bazarha.ir منتشر شده و نقل آن با ذکر منبع ، مجاز می باشد.بازارها با هفده سال سابقه بعنوان یکی از برترین سایت های نیازمندی در خدمت هموطنان عزیز جهت نشر آگهی های خرید و فروش کالا ، آگهی استخدام در تهران و شهرستان ها، کالاهای دست دوم ، فروش اتومبیل و املاک می باشد.توصیه می گردد جهت نمایش بهتر آگهی های خود در موتورهای جستجو ، آنان را بصورت مستمر تمدید نمایید.چنانچه هرگونه مشکلی در مورد نحوه کارکرد سایت داشته باشید لطفا با مراجعه به زبانه ” از من بپرس” و یا سئوالات متداول ، پاسخ های مورد نظر را پیدا کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه