خرید کیف چرم زنانه

3 روز قبل در مازندران ، ساری
کد آگهی : 310462
    قیمت638,000 تومان
    استانمازندران
    شهرساری
    امکاناتکارت خوان, مشاوره رایگان, پارکینگ, فروش اینترنتی, فضای باز, مناسب برای کودکان, بیرون بر

برای بیشتر بانوان ایرانی جنس و برند کیفی که استفاده می‌کنند، اهمیت زیادی دارد. اغلب ما برندهای برتر را با ویژگی‌های چون کیفیت، زیبایی، نرمی و لطافت، جادار بودن و مواردی ازاین‌دست می‌شناسیم. از آنجایی‌که در کشور ما محصولات چرمی بسیار محبوب هستند، برندهای برتر کیف و کفش اغلب در تولید محصولات خود از این جنس استفاده میکنند.
دستینه کالا جزء بهترین برندهای کیف چرم زنانه است که محصولات چرمی و غیر چرمی را به‌صورت گسترده به مشتریان خود عرضه می‌کند.
ما افتخار داریم که محصولات چرمی ما با دقت و حرفه‌ای توسط معلولین تولید می‌شوند.
با حمایت از این افراد با استعداد، شما هم می‌توانید در این کار نیک شریک باشید
برند دستینه کالا به‌عنوان بهترین چرم ایران در لیست بهترین برند کیف زنانه ایرانی قرار دارد و زیباترین کیف زنانه را به مشتریان خود ارائه می دهد. این برند بیشترین فعالیت خود را در زمینه محصولات چرمی دارد. محصولاتی مانند کیف، کیف پول، ست هدیه و غیره از جمله تولیدات اصلی این برند محسوب می‌شوند.
دستینه کالا نه تنها با کیفیت عالی و قیمت خوب و رقابتی کالا را عرض میکند بلکه حس خوب و لذت اینکه این کالا توسط معلولین تولید شده رابه شما القا میکند.
دستینه کالا در جهت اعتماد سازی خریداران گرامی تمام محصولات خود را باضمانت بی قید و شرط ارائه می‌نماید. بنابراین در صورت عدم رضایت از محصول خریداری شده، با افتخار در جهت جلب رضایت شما تمام تلاشمان را خواهیم نمود.
شماره تماس :
01133399447

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه