درایو زیمنس مدل V20 وی 20

11 ماه قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 223485
    استانتهران
    شهرتهران

درایو زیمنس مدل وی 20 V20
درایوی قدرتمند و با کیفیت با قابلیت های منحصر بفرد جهت انجام پروژه های اتوماسیون صنعتی
جهت راه اندازی نوار نقاله ، پمپ ، فن و انواع موتورهای الکتریکی با کاربری های مختلف
درایو زیمنس با قابلیت های فراوانی همچون کنترل سرعت ، جریان و …. درایوی چند منظوره و قابل اعتماد است .
با استفاده از این درایو میتوانید هزینه های خود را به شدت کاهش داده و به بهبود عملکرد و کارایی سیستم خود بپردازید .
ویژگی‌های مهم درایو زیمنس V20 عبارتند از:
– قابلیت کنترل سرعت و جریان موتور
– دارای حفاظت‌های الکترونیکی مانند حفاظت در برابر اضافه‌جریان، اضافه‌دما، و ولتاژ پایین و بالا
– قابلیت اتصال به شبکه‌های ارتباطی مختلف از جمله Modbus RTU, PROFIBUS DP, CANopen, و Ethernet
– نصب و راه‌اندازی آسان با رابط کاربری گرافیکی
– کارایی بالا و مصرف انرژی کم.
در کل، درایو زیمنس V20 به دلیل ویژگی‌های فنی و عملکردی خود، یکی از محبوب‌ترین درایوهای فرکانس‌متر در بازار است.
اگر به دنبال بهبود کارایی و کاهش هزینه های خود هستید حتما درایو زیمنس را تجربه کنید . با تضمین کیفیت و قیمت مناسب درایو زیمنس بهترین گزینه برای شماست . با ما تماس بگیرید و به بهترین راه حل برای تامین تجهیزات برقی خود دست یابید .

ویرا الکتریک با بیش از ۱2 سال تجربه در زمینه تهیه و توزیع انواع تجهیزات الکتریکی و صنعتی ، افتخار این را دارد که این تجهیزات را با کیفیت بالا و قیمت مناسب و منصفانه خدمت شما عزیزان ارائه دهد.
با اعتماد به مجموعه ما ، شما مطمئن خواهید بود که تجهیزات مربوط به ملزومات تابلو برق صنعتی و خانگی و هممچنین تهیه لوازم فروشگاه های الکتریکی خود را از یک مجموعه با تجربه و معتبر خریداری کرده اید. ما به عنوان یک مجموعه پویا و در حال رشد، همواره در تلاشیم تا بهترین خدمات را به شما ارائه دهیم..
از جمله این تجهیزات : درایو ( اینورتر ) و سافت استارتر دانفوس دانمارک ، سافت استارتر اوکام ، درایو زیمنس ، تجهیزات برق صنعتی هیوندا : کلید اتوماتیک قابل تنظیم و فیکس هیوندا ، کلید فیوز مینیاتوری ، کنتاکتور هیوندا ، بیمتال هیوندا ، کلید حرارتی هیوندا و کلید هوایی هیوندا ، شمش رابط زیر کلید اتوماتیک هیوندا ، تجهیزات برق صنعتی کی سی بی : ریل مینیاتوری ، شینه ارت مسی ، شینه نول مسی ، شینه فانتزی ارت و نول ، شینه مینیاتوری تک فاز و سه فاز ، پایه ریل مینیاتوری ، مقره چکمه ای ، چراغ سیگنال ، گلند پلاستیکی ، سرسیم وایرشو ، شاسی استارت ، شاسی استپ تک و دوبل ، کلید گردان یک طرفه و دو طرفه ، شینه فانتزی ارت و نول و سایر تجهیزات برق، همه در دسترس شما هستند.

علاوه بر این، ما به شما خدمات و مشاوره حرفه‌ای و دوستانه نیز ارائه می‌دهیم. با تضمین کیفیت محصولات و خدمات ما، مطمئن هستید که بهترین تجربه را از خرید تجهیزات برقی و الکتریکی خواهید داشت.

تهران لاله زار جنوبی کوچه اتحادیه پاساژ اتحادیه ط دوم پلاک 43

تنظیمات اینورتر زیمنس v20 کاتالوگ اینورتر زیمنس v20 کاتالوگ فارسی اینورتر زیمنس v20 تنظیم پارامترهای درایو زیمنس اینورتر زیمنس g120 انواع درایو زیمنس نمایندگی درایو زیمنس درایو زیمنس قیمت کاتالوگ اینورتر زیمنس v20 کاتالوگ فارسی اینورتر زیمنس v20 خطاهای اینورتر زیمنس تنظیمات درایو زیمنس کاتالوگ فارسی زیمنس آموزش

این آگهی در سایت بازارها www.bazarha.ir منتشر شده و نقل آن با ذکر منبع ، مجاز می باشد.بازارها با هفده سال سابقه بعنوان یکی از برترین سایت های نیازمندی در خدمت هموطنان عزیز جهت نشر آگهی های خرید و فروش کالا ، آگهی استخدام در تهران و شهرستان ها، کالاهای دست دوم ، فروش اتومبیل و املاک می باشد.توصیه می گردد جهت نمایش بهتر آگهی های خود در موتورهای جستجو ، آنان را بصورت مستمر تمدید نمایید.چنانچه هرگونه مشکلی در مورد نحوه کارکرد سایت داشته باشید لطفا با مراجعه به زبانه ” از من بپرس” و یا سئوالات متداول ، پاسخ های مورد نظر را پیدا کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه