دزدگیر فایروال گذر کنترل

1 سال قبل در تهران
کد آگهی : 216054
    قیمت52,000,000 تومان
    استانتهران
    امکاناتکارت خوان, مشاوره رایگان, طرف قرارداد بیمه, فروش اینترنتی

دزدگیر اماکن حرفه ای فایروال FIREWALL

شرکت فایروال به عنوان یکی از برترین تولیدکننده های سیستم های حفاظتی (دزدگیر اماکن) در ایران با چندین دهه تجربه درخشان در زمینه تولید و توزیع انواع دزدگیر اماکن گذر کنترل و دوربین های مداربسته فعالیت می نماید . این مجموعه با در اختیار داشتن تیمی مجرب و متخصص و با به کار گیری جدیدترین و پیشرفته ترین فناوری های روز دنیا در تلاش است تا رضایت شما عزیزان را به عنوان اساسی ترین رکن مجموعه فایروال جلب نماید.

این شرکت دزدگیر های اماکن گذر کنترل خود را در سه مدل F6 بدون تلفن کننده,F7 با تلفن کننده خط ثابت , F9 با تلفن کننده سیم کارتی و F10 سیمکارتی به همراه رله قطع و وصل جریان برق عرضه میکند.

مزیت های دزدگیر فایروال

مزیت هایی که دستگاه دزدگیر فایروال شرکت گذر کنترل را نسبت به دیگر برند ها متمایز میکند عبارتند از: گارانتی 5 ساله این شرکت که در مقایسه با دیگر برندها حدود سه سال بیشتر است که این امر به دلیل کیفیت بالای تولید این محصول می باشد.

دزدگیر فایروال F9 و F10 دارای 8 زون بیسیم و باسیم میباشد که در مقایسه با برند های دیگر که 4 ویا 5 زون هستند مناطق بیشتری را به صورت مستقیم پوشش میدهد مثلا اگر مکانی مانند منزل و یا اداره دارای 8 اتاق باشد و دستگاه شما 4 زون باشد شما مجبور هستید 4 اتاق دیگر را بصورت سری با اتاق های دیگر ببندید بنابر این هنگام تحریک دزدگیر نمیتوانی بفهمید که سنسور کدام اتاق فعال شده,اما اگر دستگاه 8 زون داشته باشد هر زون را به یک اتاق اختصاص میدهید و اتاقی را که در ان چشمی فعال شده را از روی ال ای دی های دستگاه پیدا می کنید.

صفحه نمایش فارسی و سخن گو فارسی بودن F9 و F10 کار شما را برای تنظیمات راحت می کند.سنسور های دزدگیر خانه فایروال گذر کنترل در مقایسه با دیگر برندها کامل بوده و با همین برند انواع چشمی حرکتی با سیم و بیسیم ,مگنت,سنسور لرزشی ,آژیر بیسیم و باسیم,پدال و… را دارا می باشد.

در ضمینه خدمات پس از فروش هم این برند خدمات خوب و سریعی ارائه میدهد و در اینده لنگ خدمات نخواهید بود.نرم افزار فایروال نیز فارسی و کاملا حرفه ای میباشد که به شما این امکان را میدهد که دستگاه خود را از هر مکان و شهری که باشید کنترل کنید.

این آگهی در سایت بازارها www.bazarha.ir منتشر شده و نقل آن با ذکر منبع ، مجاز می باشد.بازارها با هفده سال سابقه بعنوان یکی از برترین سایت های نیازمندی در خدمت هموطنان عزیز جهت نشر آگهی های خرید و فروش کالا ، آگهی استخدام در تهران و شهرستان ها، کالاهای دست دوم ، فروش اتومبیل و املاک می باشد.توصیه می گردد جهت نمایش بهتر آگهی های خود در موتورهای جستجو ، آنان را بصورت مستمر تمدید نمایید.چنانچه هرگونه مشکلی در مورد نحوه کارکرد سایت داشته باشید لطفا با مراجعه به زبانه ” از من بپرس” و یا سئوالات متداول ، پاسخ های مورد نظر را پیدا کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه