دستگاه برش لیزر چرم

2 سال قبل در خراسان رضوی ، مشهد
کد آگهی : 113465
    استانخراسان رضوی
    شهرمشهد

دستگاه برش لیزر چرم در کنار اینکه دقت برش را بالا ، جلوی هرگونه هدر رفتگی و اضافه بودن چرم را می‌گیرد و کوچکترین تکه از چرم هم مورد استفاده قرار می گیرد. چرم در انواع صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرد و با توجه به اینکه قابل شستشو است ، دوام زیادی دارد و همچنین دارای انعطاف پذیری بالایی می باشد ، می توان آن را در انواع صنایع استفاده کرد.

با توجه به اینکه چرم یک محصول طبیعی می باشد و از پوست گاو تولید می شود می بایست در مصرف و نوع برش آن دقت زیادی داشت. چرا که هر نوع اشتباه در فرایند برش باعث می شود که محصول هدر رفته و آن چرم دیگر مورد استفاده قرار نگیرد و منجر به ضرر میشود. تنها کافیست طرح مورد نیاز را به دستگاه برش لیزر چرم بدهید و طرح نهایی را بدون کوچکترین خطایی تحویل بگیرید.این کار باعث می‌شود در کنار صرفه‌ جویی در هزینه‌ ها سرعت کار نیز افزایش پیدا کند و رضایت مشتری جلب شود.

با ورود دستگاه برش لیزر چرم سرعت و دقت کار بسیار بالاتر رفته و برای حکاکی و برش آن ها بدون دخالت شخص و به شکل اتوماتیک دستگاه کار را انجام می دهد. البته دستگاه نیاز به تنظیم دارد که اپراتور دستگاه باید آن را به درستی انجام دهد. این دستگاه ها با وجود نیاز به تخصص و آشنایی، کار با آن ها پیچیده نیست و شخص در زمان کوتاهی می تواند کار با آن را یاد بگیرد.دستگاه های لیزر متعددی در بازار موجود است که خریدار با بررسی ویژگی ها و قیمت آن ها می تواند نوع مناسب آن ها را انتخاب و خریداری نماید.

این آگهی در سایت بازارها www.bazarha.ir منتشر شده و نقل آن با ذکر منبع ، مجاز می باشد.بازارها با هفده سال سابقه بعنوان یکی از برترین سایت های نیازمندی در خدمت هموطنان عزیز جهت نشر آگهی های خرید و فروش کالا ، آگهی استخدام در تهران و شهرستان ها، کالاهای دست دوم ، فروش اتومبیل و املاک می باشد.توصیه می گردد جهت نمایش بهتر آگهی های خود در موتورهای جستجو ، آنان را بصورت مستمر تمدید نمایید.چنانچه هرگونه مشکلی در مورد نحوه کارکرد سایت داشته باشید لطفا با مراجعه به زبانه ” از من بپرس” و یا سئوالات متداول ، پاسخ های مورد نظر را پیدا کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه