دستگاه بسته بندی توزین دار دو توزین و چهار توزین

2 سال قبل در البرز ، كرج
کد آگهی : 61231
    استانالبرز
    شهركرج

دستگاه بسته بندی توزین دار (چهار توزین و دو توزین)

یکی از دقیق ترین وپرکاربردترین سیستم های توزین ترازوهای حساس و دقیقی هستند که در بالای این دستگاه قرار دارند که با کمترین خطا محصول شما را وزن و بسته بندی می کند. این دستگاه دارای چند طرح است که یکی تک توزین است که برای اشخاصی مناسب است که ظرفیت کاری کمی دارند و تازه کار را شروع کرده اند. نوع دوم دو توزین است که دارای دو ترازو برای وزن کشی است و سرعت متوسطی دارد. نوع دیگر چهار توزین می باشد که دارای چهار ترازو و سیستم ویبره و چهار عدد لودسل است. این دستگاه ها مناسب توزین محصولاتی مانند انواع حبوبات،چای،غلات،خشکبار،قند،شکر، نمک، برنج، پودر ژله، چیپس، تافی، سبزی،میوه سبزی خشک، دمنوش های گیاهی، مواد شیمیایی و دارویی و …. که این محصولات نباید رطوبت داشته باشند. تعداد توزینها در این دستگاه می تواند بین 1 الی 16 باشد که همزمان بسته بندی شود. این دستگاه مجهز به سیستم plc می باشد.

عملکرد دستگاه:

پس از آنکه مخزن دستگاه با مواد پر شد این مواد بصورت اتوماتیک وارد کاسه های بالابر می شود و سپس وارد مخزن اصلی دستگاه می شود. و با کمک سیستم ویبره و بدون هیچ خطایی درون کاپه های دستگاه ریخته می شود. محصول بعد از توزین به سمت لوله یقه انتقال می یابد و به نسبت وزن داده شده داخل سلفون ریخته و دوخت می شود. از جنس تمام استیل و کاملا قابل شستشو با امکان تغذیه آنلاین است. این دستگاه کاملا ایرانی است و تمامی قطعات توسط پیچ و مهره به هم متصل است و باعث انتقال آسان دستگاه به مناطق دیگر می شود.

تجهیزات قابل نصب :

دارای تاریخ زن حرارتی و جت پرینتر لیزری – دارای سیستم پانچ و سیستم پاکت زن – دارای سنسور و سیستم مارک بین – دارای سیستم تزریق گاز ازت – دارای بالابر Z همراه با مخزن استیل – دارای نوار جلوی بسته بندی – دارای تابلو برق مجزا –
ظرفیت بسته بندی روزانه: 5/1 تا 5/3 تن در روز
وزن بسته ها: از 10 گرم تا 2 کیلوگرم
سرعت بسته بندی: 35 عدد در دقیقه متناسب با نوع دستگاه و نوع محصول
برق مصرفی به صورت تکفاز یا سه فاز
توان مصرفی : 3 کیلو وات در ساعت
انواع لفاف بسته بندی: سلفون،متالایز،فویل آلومینیوم و …
ابعاد : طول 140 سانتیمتر عرض 130و ارتفاع بدون بالابر 260سانتیمتر
وزن دستگاه: 200 کیلوگرم

برای دریافت اطلاعات بیشتر و یا ویدیو لطفا به سایت ُ اینستاگرام و ربات تلگرام مراجعه فرمایید.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه