دستگاه ضدعفونی کننده آب  UV

2 هفته قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 273333
    استانتهران
    شهرتهران

کلینیک تصفیه آب ایران

دستگاه ضدعفونی کننده آب  UV

و UVC-L75WWC مدل:

UVC-L40 WWC

دستگاه UVC-L75/40 WWC

دستگاه UVC-L75/40 WWC  یک سیستم ضدعفونی کننده آب ماوراء بنفش قوی و با کیفیت است که  ضدعفونی با راندمان بالا و هزینه کم را در واحد حجم ارائه می دهد.

معمولاً در نقطه ورودی نصب می شود، می تواند آب شهری و همچنین آب زیرزمینی چاه های حفر شده یا آب های سطحی دریاچه ها، حوضچه ها یا رودخانه ها را تصفیه کند (پیش فیلتراسیون لازم است). این دستگاه در اندازه ایی طراحی شده که  برای تامین آب آشامیدنی یا آب تصفیه شده برای خانه ها و عمارت های بزرگ و همچنین برای کاربردهای تجاری و صنعتی سبک مناسب باشد.

دستگاه ضدعفونی کننده مدل UVC-L75/40 WWC حاوی یک لامپ UV کم فشار و با خروجی بالا در یک محفظه  از جنس فولاد ضد زنگ استیل 316 که همراه با بالاست الکترونیکی ارائه می شود.

استفاده از آن همراه با پیش فیلتراسیون مناسب، آن را به عنوتن یک  استریل کننده UV قطعه مرکزی  درسیستم تصفیه آب برای از بین بردن باکتری ها و ویروس ها و کاهش طعم و بو تبدیل کرده است.

این دستگاه میتواند به ویژگیهای  اضافی از جمله  سیستم نظارت بر اشعه ماوراء بنفش برای عملکرد ایمن، شیر پاکسازی حساس به حرارت در درگاه خروجی برای جلوگیری از گرمای بیش از حد نیز مجهز شود.

دستگاه ضد عفونی کننده ماورا بنفش   در مدل های UVC-L75WWC و UVC-L75WWC  اکثر آلاینده‌های میکروبیولوژیکی مضر مانند ویروس‌ها، باکتری‌ها و تک یاخته‌ها را با دوز ضدعفونی قدرتمند UV با نرخ کشتن 99.99 درصد غیرفعال می‌کند واز بین می‌برد (Giardia، E. coli، Cryptosporidium، vibrio cholerae, لژیونلا، سالمونلا، شیگلا، استرپتوکوک و بسیاری دیگر..).

کاربد های دستکاه ضد عفونی کننده ماورا بنفش UV
آب آشامیدنی، آب تصفیه شده
کاربردهای تجاری و صنعتی سبک
تولید دارو
قصابی ها
هتل ها و رستوران ها
استخر و آبگرم
فرآوری مواد غذایی و آشامیدنی

ویژگی های اضافی (اختیاری):
UVC-Intensity Meter UVC-WS100 جهت کنترل عملکرد و عمر لامپ
تابلو برق کنترل
سیستم کنترل دما

فیلتراسیون

استفاده از دستگاه ضد عفونی کننده آب UV STERILATION SYSTEM با فرض مناسب بودن پارامترهای زیر در نظر گرفته شدهو  در غیر اینصورت نیاز به پیش فیلتراسیون و پیش تصفیه ضروری می باشد.

کدورت (جامدات معلق): در زمان ضدعفونی باید کمتر از یک UTN باشد. قبل از سیستم UV باید یک سیستم پیش تصفیه فیلتراسیون 5 میکرون یا کمتر نصب شده باشد.

سختی کل (مجموع کلسیم و منیزیم): باید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه