دوربین تحت شبکه داهوا مدل DH-IPC-HFW1230S1-S5

1 سال قبل در اصفهان
کد آگهی : 181966
    قیمت1,000 تومان
    استاناصفهان
    امکاناتمشاوره رایگان, فروش اینترنتی

دوربین مدار بسته داهوا مدل DH-IPC-HFW1230S1-S5 از پرفروش ترین محصولات سری تحت شبکه کمپانی داهوا میباشد که از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار است.

تعداد پیکسل های افقی این دوربین 1920 پیکسل و عمودی 1080 پیکسل میباشد که حاصل ضرب این دو عدد در هم کیفیت 2 مگاپیکسل را تشکیل میدهد.

ولتاژ ورودی این دوربین بین 10 تا 14 ولت است.دوربین مدل DH-IPC-HFW1230S1-S5 جریان مصرفی برابر با 1 یا 2 امپر از نوع جریان ثابت DC و مصرف برقی برابر با ماکسیمم 4 وات را نیز دارد و همچنین از قابلیت POE نیز برخوردار میباشد.

نحوه اتصال این دوربین به دستگاه NVR از طریق کابل شبکه یا CAT6 به متراژ حداکثر 200 متر و از طریق سوکت شبکه RG 45 میباشد و مجهز به قابلیت BLC (یکسان کردن تضاد نوری در محیط های روشن و تاریک) و قابلیت DWDR (جمع کردن نور زیاد به صورت دیجیتال) و DAY/NIGHT (تنظیم نور در شب و روز) میباشد.

فاصله کانونی لنز دوربین داهوا مدل DH-IPC-HFW1230S1-S5 از نوع لنز ثابت 2.8 میلی متری می باشد که زاویه دیدی برابر با 103 درجه را تشکیل می دهد.همینطور برد دید در شب برابر با 30 متر مربع را پوشش میدهد و از قابلیت DNR (کاهش نویز در شب) نیز پشتیبانی میکند.

این آگهی در سایت بازارها www.bazarha.ir منتشر شده و نقل آن با ذکر منبع ، مجاز می باشد.بازارها با هفده سال سابقه بعنوان یکی از برترین سایت های نیازمندی در خدمت هموطنان عزیز جهت نشر آگهی های خرید و فروش کالا ، آگهی استخدام در تهران و شهرستان ها، کالاهای دست دوم ، فروش اتومبیل و املاک می باشد.توصیه می گردد جهت نمایش بهتر آگهی های خود در موتورهای جستجو ، آنان را بصورت مستمر تمدید نمایید.چنانچه هرگونه مشکلی در مورد نحوه کارکرد سایت داشته باشید لطفا با مراجعه به زبانه " از من بپرس" و یا سئوالات متداول ، پاسخ های مورد نظر را پیدا کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه