دوره تخصصی و عملی عیب‌یابی و تعمیرات پله‌برقی و پیاده‌روی متحرک

1 سال قبل در تهران
کد آگهی : 202421
    قیمت3,200,000 تومان
    استانتهران

دپارتمان فنی‌و‌مهندسی کیش‌تک ؛

پله برقی تنها وسیله رفت و آمد ترافیکی است که بیشترین ظرفیت جابه‌جایی عمودی را در بین دستگاه مشابه نظیر آسانسور دارا می‌باشند. استفاده از این وسیله در اماکن عمومی ، متروها، پایانه‌های مسافری، فروشگاه‌ها و مرکز تجاری مزیت‌های رقابتی و ارزش افزوده بسیاری را به دنبال دارد .

با نگاهی گذرا به وضعیت پله برقی های نصب شده در کشور، این نکته به خوبی مشهود میشود که عدم سرویس مناسب و به موقع پله برقی خساراتی متوجه کابران این صنعت مدرن میگردد. از طرف دیگر، نظر به این که لوازم و قطعات مورد استفاده در پله برقی دارای عمر مفید مخصوصی میباشند.

دپارتمان فنی و مهندسی کیش تک ، با رويكرد كاملا علمي و عملي برای توانمند‌سازی دانشجويان رشته‌های فنی آسانسور، كارآموزان و شاغلين بخش آسانسور و پله‌برقی توسط اساتيد برجسته پرديس‌فناوري‌كيش برگزار مي‌گردد .

با صدور مدرک‌معتبر
مدت برگزاری دوره : 16 ساعت
جذب و بکارگیری نفرات‌ برتر دوره
مدرس : مهندس محمدرضاپروانه

شاید برای شما سوال شود که حالا این دوره را شرکت کردید . خوب آخرش که چی !!! یه مدرک میگیری ، میری !!!

اصلا این طور نیست :

بعد از پایان دوره شما می توانید با ما همکاری داشته باشید . پروژه های مختلفی را در سطوح متفاوت به شما معرفی میکنیم و شما می توانید از این طریق کسب درآمد کنید و به عنوان یک شغل به آن نگاه کنید . حتی اگر علاقه داشته باشید ، می توانید تدریس هم داشته باشید و حتی به عنوان یک مشاور فنی در این بخش فعالیت کنید .

دیگه چی از این بهتر . پس این فرصت استثنایی را از دست ندید .

ارتباط‌‌با‌ما :
تلفن : ۰۲۱۶۶۱۷۶۱۹۶ ۰۲۱۶۶۵۶۹۷۶۲ ۰۹۰۵۹۶۲۶۹۰۰
نشانی : خیابان جمالزاده‌شمالی بعد از بلوار‌کشاورز پلاک ۴۱۴ طبقه ۳ واحد ۵

این آگهی در سایت بازارها www.bazarha.ir منتشر شده و نقل آن با ذکر منبع ، مجاز می باشد.بازارها با هفده سال سابقه بعنوان یکی از برترین سایت های نیازمندی در خدمت هموطنان عزیز جهت نشر آگهی های خرید و فروش کالا ، آگهی استخدام در تهران و شهرستان ها، کالاهای دست دوم ، فروش اتومبیل و املاک می باشد.توصیه می گردد جهت نمایش بهتر آگهی های خود در موتورهای جستجو ، آنان را بصورت مستمر تمدید نمایید.چنانچه هرگونه مشکلی در مورد نحوه کارکرد سایت داشته باشید لطفا با مراجعه به زبانه ” از من بپرس” و یا سئوالات متداول ، پاسخ های مورد نظر را پیدا کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه