دوره فشرده برق در رشت

1 ماه قبل در گیلان
کد آگهی : 13180
    قیمتتماس بگیرید
    استانگیلان

مجتمع آموزشی فن آموزان گیلان تنها هلدینگ آموزشی در شهر زیبای رشت با اخذ مجوز از سازمان فنی و حرفه ای توانسته در سال ۹۸، تعداد زیادی از کارآموزانی که دوره های فنی خود را با نمره عالی و اخذ مهارت فنی و حرفه ای گذرانده بودند، به بازار کار معرفی نماید.
در همین راستا، راه اندازی کارگاه تولید تابلو برق، راه اندازی خط مونتاژ بردهای الکترونیک هوشمند، مجری پروژه های برق، مکانیک و تاسیسات و … از افتخارات این هلدینگ آموزشی می باشد.
همچنین در سال ۹۹، با راه اندازی دوره های آموزش در صنایع نیز، گامی بلند در رسیدن به شکوفایی در تولید برداشته که نتیجه آن جذب نیروی کارآمد در صنایع بوده است.
شماره تماس: 33236885 و 09126339403
ادرس: رشت، بلوار معلم، روبروی استانداری، خیابان 15 متری طالقانی، طالقانی سوم، پلاک 22

این آگهی در سایت بازارها www.bazarha.ir منتشر شده و نقل آن با ذکر منبع ، مجاز می باشد.بازارها با هفده سال سابقه بعنوان یکی از برترین سایت های نیازمندی در خدمت هموطنان عزیز جهت نشر آگهی های خرید و فروش کالا ، آگهی استخدام در تهران و شهرستان ها، کالاهای دست دوم ، فروش اتومبیل و املاک می باشد.توصیه می گردد جهت نمایش بهتر آگهی های خود در موتورهای جستجو ، آنان را بصورت مستمر تمدید نمایید.چنانچه هرگونه مشکلی در مورد نحوه کارکرد سایت داشته باشید لطفا با مراجعه به زبانه ” از من بپرس” و یا سئوالات متداول ، پاسخ های مورد نظر را پیدا کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه