روغندان پنوماتیک دوشیر

1 سال قبل در تهران ، چهاردانگه
کد آگهی : 214086
    شعار کسب و کاراندیشه های برتر جویای بهترینند
    استانتهران
    شهرچهاردانگه
    امکاناتکارت خوان, مشاوره رایگان, پارکینگ

روغندان پنوماتیک دو شیر تولید شده در مجموعه تکنوشیر قابل استفاده در شیردوش های ثابت و روندی ، گسترشی ، دلاوالی ، ایرانی و وارداتی است

عملکرد روغندان پنوماتیک دو شیر
روغندان پنوماتیک دو شیر تکنوشیر وظیفه نگهداری و انتقال روغن به پمپ وکیوم دارا می باشد و این امر باعث بهتر عمل کردن دستگاه شیردوش می شود و روغندان پنوماتیک سهولت کار را بیشتر می کند .

این محصول برای پمپ های خلا 1600 تا 2800 لیتر در دقیقه و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد و باعث انتقال روغن به آرامی در پمپ خلا می شود .

پمپ های روغنی در ظریفتهای مختلفی ساخته شده اند که دارای پره های از جنس فیبر نخ دار و بعضا پلیمری که مقاومت در برار حرارت و سایش را دارا می باشند تولید می شود این نوع پمپ ها حتما باید روغن کاری شوند . برای روغن کاری پمپ خلا خود می بایست از روغن های استاندارد و با کیفیت بالا استفاده کنیم و در بخش بعدی کامل توضیح داده شده .

روغن مخصوص روغندان پنوماتیک
روغن اصلی این محصول یک نوع روغن گیاهی می باشد که قیمت آن در حال حاضر بسیار بالا است و با توجه به بررسی های انجام شده توسط متخصصین ما روغن جایگزین قابل استفاده در روغندان سیار یا فیتیله ای می توان روغن 10 که از غلظت بسیار کمی برخوردار است استفاده نمود . غلظت پایین روغن باعث می شود که روغن به راحتی در مسیر نخ و فیلتر روغندان عبور کند و عمل رونکاری را درست انجام دهد . ولی در روغنـدان های پنوماتیک ( شیردار ) از هر غلظتی از روغن می توان استفاده نمود ولی باید به این نکته توجه داشت که تمامی روغنهای استفاده شده در دستگاه دارای استاندارد دستگاه های شیر دوش باشند .

نکته طلایی
با توجه به قیمت بالای روغن این روغندان دارای پیچ تنظیم و کنترل می باشدکه باعث می شود اپراتور بتواند میزان روغن خروجی را کنترل کرده و از هدر رفت روغن جلوگیری کند و مانند روغندان های قدیمی هیچ وقت پمپ خلا بدون روغن نمی ماند .

این آگهی در سایت بازارها www.bazarha.ir منتشر شده و نقل آن با ذکر منبع ، مجاز می باشد.بازارها با هفده سال سابقه بعنوان یکی از برترین سایت های نیازمندی در خدمت هموطنان عزیز جهت نشر آگهی های خرید و فروش کالا ، آگهی استخدام در تهران و شهرستان ها، کالاهای دست دوم ، فروش اتومبیل و املاک می باشد.توصیه می گردد جهت نمایش بهتر آگهی های خود در موتورهای جستجو ، آنان را بصورت مستمر تمدید نمایید.چنانچه هرگونه مشکلی در مورد نحوه کارکرد سایت داشته باشید لطفا با مراجعه به زبانه ” از من بپرس” و یا سئوالات متداول ، پاسخ های مورد نظر را پیدا کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه