سازه های نمایشگاهی و استند

2 سال قبل در تهران
کد آگهی : 141273
    شعار کسب و کارآنچه برای بیشتر دیده شدن نیازمندید
    استانتهران
    امکاناتمشاوره رایگان, فروش اینترنتی

پایه استند تبلیغاتی
استند ایکس یا فلکه ای سازه ایی است بسیار سبک و ارزان برای نمایش تصویر . پوستر و اعلانات که از یک بنر فلکه ای ساده که با طرح عمودی که روی آن قرار میگیرد تشکیل شده است .
استند فلکه ای ساده ترین و پرکاربرد ترین سازه ی تبلیغاتی و نمایشگاهی است .
اندازه ی پایه استد فلزی 60*170 و 200*90 میباشد . استند ها با توجه به قابلیت تعویض بنر از نظر اقتصادی به صرفه است . استند ایکس یا متغیر در فضاهای نمایشگاهی . غرفه ها . فروشگاه ها . همایش ها .بیمارستان ها و دیگر اماکنی که اطلاع رسانی و تبلیغات برای مخاطبین عبوری مورد نظر است به کار می رود . شکل ظاهری استند به صورت حرف X است .برای همین به استند ایکس یا استند فلکه ای معروف شده است .بر روی پایه استند فلزی انواع چاپ با متریال های مختلف بر روی آن نصب می گردد تا امکان تبلیغات کسب و کار شما با وضوح بیشتری در معرض دید مخاطب قرار گیرد .این سازه برای دستیابی بهتر کسب و کار به اهداف بازاریابی و مارکتین کمک می نماید .

این آگهی در سایت بازارها www.bazarha.ir منتشر شده و نقل آن با ذکر منبع ، مجاز می باشد.بازارها با هفده سال سابقه بعنوان یکی از برترین سایت های نیازمندی در خدمت هموطنان عزیز جهت نشر آگهی های خرید و فروش کالا ، آگهی استخدام در تهران و شهرستان ها، کالاهای دست دوم ، فروش اتومبیل و املاک می باشد.توصیه می گردد جهت نمایش بهتر آگهی های خود در موتورهای جستجو ، آنان را بصورت مستمر تمدید نمایید.چنانچه هرگونه مشکلی در مورد نحوه کارکرد سایت داشته باشید لطفا با مراجعه به زبانه " از من بپرس" و یا سئوالات متداول ، پاسخ های مورد نظر را پیدا کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه