سنگ لاشه مناسب برای کف حیاط

6 ماه قبل در تهران ، آبسرد
کد آگهی : 280843
    شعار کسب و کارفروش سنگ لاشه
    استانتهران
    شهرآبسرد
    امکاناتمشاوره رایگان, فروش اقساطی

سنگ لاشه ورقه ای معمولاً از سنگ های طبیعی مانند شیل، سنگ آهک و سنگ سرباره تهیه می شود و برای کف حیاط مناسب است. این نوع سنگ با توجه به طرح و رنگ آن، می تواند به شکل زیبایی در کف حیاط شما نصب شود. همچنین، سنگ لاشه ورقه ای دارای مقاومت بالا در برابر فشار، خوردگی و سایش است و می تواند به عنوان یک گزینه پایدار و مقاوم برای کف حیاط شما عمل کند.
سنگ لاشه ورقه ای یک نوع سنگ طبیعی است که معمولاً از سنگ های طبیعی مانند شیل، سنگ آهک و سنگ سرباره تهیه می شود. این نوع سنگ به دلیل مقاومت بالا در برابر فشار، خوردگی و سایش، برای استفاده در کف حیاط مناسب است. همچنین، با توجه به طرح و رنگ آن، می تواند به شکل زیبایی در کف حیاط نصب شود.

سنگ لاشه ورقه ای دارای مقاومت بالا در برابر فشار است، بنابراین می تواند به عنوان یک گزینه پایدار و مقاوم برای کف حیاط عمل کند. این نوع سنگ همچنین قابلیت تحمل دمای بالا و پایین را داراست و می تواند در شرایط مختلف آب و هوایی استفاده شود.

با توجه به ویژگی های مقاومتی و زیبایی که دارد، سنگ لاشه ورقه ای یک گزینه عالی برای استفاده در کف حیاط است و می تواند به مدت طولانی مدت به شکل مناسب و زیبا باقی بماند.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه