سیستم کنترل از راه دور هوشمند

2 سال قبل در اصفهان ، اصفهان
کد آگهی : 113484
    قیمت1,190,000 تومان
    استاناصفهان
    شهراصفهان
    امکاناتارسال رایگان

امروزه با توجه به شرایط اقتصادی ونیازمبرم به کاهش هزینه ها در بخش های مختلف من جمله حامل های انرژی، تردد و استهلاک تجهیزات، مهندسان و متخصصین جوان شرکت دانش بنیان سپهر الکتروگستر آسیا با بهره گیری از تجربیات 18 ساله خود در این راستا اقدام به ساخت و تولید دستگاه sms controllerنموده است.
دستگاه کنترل از راه دورsms controller در کنترل تجهیزات آبیاری، اتاق سرور، ایستگاه های پمپاژ آب شهری، گلخانه ها و مرغداری ها ،آپارتمان ها و ویلاها، سیستم های حفاظتی و اعلام حریق ،سیستم گرمایشی و چیلر و شرکت توزیع نیرو و شرکت مخابرات کاربرد دارد.
دستگاه اس ام اس کنترلر که به کنترلر هوشمند و کنترلر پیامکی و کنترل از راه دور وسایل برقی معروف است دارای 2 تا 10 ورودی دیجیتال ایزوله (بنا به مدل دستگاه) میباشد که هر یک از آنها را میتوان در 2مدِ عادی و آلارم ، راه اندازی نمود.
در صورت فعال سازی ورودی در مد هشدار (آلارم) دستگاه در صورت وقوع شرایط آلارم اقدام به ارسال SMS هشدار ، تماس تلفنی (در صورت فعال سازی) و فعال سازی رله (در صورت فعال سازی قابلیت) خواهد نمود.
میتوان برای هریک از ورودی ها مشخص نمود که در صورت وقوع شرایط آلارم به صورت لحظه ای، دستگاه عکس العمل نشان دهد و یا پس از گذشت چند ثانیه درصورت استمرارشرایط آلارم صورت گیرد.
کنترل دارای تایمرهای قابل برنامه ریزی جهت ارسال اتوماتیک وار گزارش ورودی در فواصل زمانی Smsدستگاه
مشخص در شرایط عادی و شرایط آلارم میباشد.
همچنین قابلیت برنامه ریزی ورودی 1 دستگاه جهت فعال سازی طبق برنامه زمان بندی مشخص نیز وجود دارد.
این دستگاه شامل آداپتور و آنتن اکسترنال و برنامه اندروید نیز می باشد.

این آگهی در سایت بازارها www.bazarha.ir منتشر شده و نقل آن با ذکر منبع ، مجاز می باشد.بازارها با هفده سال سابقه بعنوان یکی از برترین سایت های نیازمندی در خدمت هموطنان عزیز جهت نشر آگهی های خرید و فروش کالا ، آگهی استخدام در تهران و شهرستان ها، کالاهای دست دوم ، فروش اتومبیل و املاک می باشد.توصیه می گردد جهت نمایش بهتر آگهی های خود در موتورهای جستجو ، آنان را بصورت مستمر تمدید نمایید.چنانچه هرگونه مشکلی در مورد نحوه کارکرد سایت داشته باشید لطفا با مراجعه به زبانه " از من بپرس" و یا سئوالات متداول ، پاسخ های مورد نظر را پیدا کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه