سیستم کنترل کیفی کاشی،سنگ و سرامیک بر اساس بینایی ماشین

2 سال قبل در آذربایجان شرقی ، تبریز
کد آگهی : 125298
    استانآذربایجان شرقی
    شهرتبریز

روش کار این سیستم بر اساس تکنیک بینایی ماشین است. این سیستم قادر است بدون دخالت نیروی انسانی کاشی،سنگ وسرامیک را، با سرعت بالا اسکن کرده و آن ها را از منظر ضخامت، انحنا، طول و عرض، شکستگی، ایراد درطرح ورنگ، ترک و سلامت محصول مورد بررسی قرار دهد. درصورت وجود عیب، کاشی سنگ یا سرامیک مورد نظر از بقیه محصول ها جداسازی میشود.
در این سیستم از دوربین های صنعتی با سرعت ورزولشن بالا، لنزهای صنعتی و لایت های صنعتی استفاده می شود. کاشی یا سرامیک در حال حرکت بر روی مسیرهای خط تولید حرکت کرده و توسط دوربین های صنعتی اسکن میشوند. این تصاویر از طریق الگوریتمهای پردازش تصویر وهوش مصنوعی تحلیل و پردازش شده و نتیجه این پردازش به سیستم ریجکشن خط تولید ارسال میشود تا محصول معیوب حذف شود. این سیستم مناسب برای کارخانجات و کارگاه های تولید کاشی، سنگ یا سرامیک با تیراژ بالا میباشد.
شرکت بینا صنعت ویرا توانایی تولید انواع دستگاه تخصصی کنترل کیفی و شمارنده با سابقه چندین ساله وهمکاری با شرکت ها وکارخانجات بزرگ کشور را دارد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر کارشناسان ما آماده پاسخگویی میباشند. بینا صنعت ویرا ارائه کننده تجهیزات بینایی ماشین و پردازش تصویر، مجری پروژه های بینایی ماشین و راه اندازی سیستم های کنترل کیفی بر روی خطوط تولید در تمامی صنایع میباشد.
جهت دریافت مشاوره با ما در تماس باشید ۰۹۱۴۳۱۰۴۵۰۸ – ۰۴۱۳۴۴۷۵۵۰۲

این آگهی در سایت بازارها www.bazarha.ir منتشر شده و نقل آن با ذکر منبع ، مجاز می باشد.بازارها با هفده سال سابقه بعنوان یکی از برترین سایت های نیازمندی در خدمت هموطنان عزیز جهت نشر آگهی های خرید و فروش کالا ، آگهی استخدام در تهران و شهرستان ها، کالاهای دست دوم ، فروش اتومبیل و املاک می باشد.توصیه می گردد جهت نمایش بهتر آگهی های خود در موتورهای جستجو ، آنان را بصورت مستمر تمدید نمایید.چنانچه هرگونه مشکلی در مورد نحوه کارکرد سایت داشته باشید لطفا با مراجعه به زبانه ” از من بپرس” و یا سئوالات متداول ، پاسخ های مورد نظر را پیدا کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه