شرکت دیجیتال مارکتینگ ریکان تک

2 سال قبل در آذربایجان غربی ، ارومیه
کد آگهی : 150020
    قیمتتماس بگیرید
    استانآذربایجان غربی
    شهرارومیه

شرکت دیجیتال مارکتینگ ریکان تک با بکارگیری دانش بروز، وب سایتی کاملا استاندارد و مطابق با دانش روز را خدمت شما مشتریان عزیز تقدیم می کند. کسب و کار و درآمد زمانی رشد میکند که شما در مسیری درست و استاندارد قدم بگذارید! به ما اعتماد کنید.
گروه دیجیتال مارکتینگ ریکان تک مجموعه ای با تجربه از سال ۹۲ تابه حال در ایران و کشورهایی مانند ترکیه، امارات، آلمان به منظور توسعه کسب و کارها و ارائه خدمات متنوع در زمینه تبلیغات، تولید محتوا، بازاریابی اینترنتی، طراحی سایت های مختلف از قبیل فروشگاهی، شرکتی، علمی، تبلیغاتی، هنری، شخصی و… با اتکا به نیروی جوان و در عین حال حرفه ای و متخصص آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در سراسر کشور برای توسعه کسب و کارتان است.

خدمات شرکت
خدمات شرکت ریکان تک به شرح زیر می‌باشد:
o مشاوره دیجیتال مارکتینگ
o طراحی سایت
o سئو وبسایت (بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر)
o طراحی بنر برای سایت
o مدیریت وبسایت
o مدیریت پیج های اینستاگرامی

این آگهی در سایت بازارها www.bazarha.ir منتشر شده و نقل آن با ذکر منبع ، مجاز می باشد.بازارها با هفده سال سابقه بعنوان یکی از برترین سایت های نیازمندی در خدمت هموطنان عزیز جهت نشر آگهی های خرید و فروش کالا ، آگهی استخدام در تهران و شهرستان ها، کالاهای دست دوم ، فروش اتومبیل و املاک می باشد.توصیه می گردد جهت نمایش بهتر آگهی های خود در موتورهای جستجو ، آنان را بصورت مستمر تمدید نمایید.چنانچه هرگونه مشکلی در مورد نحوه کارکرد سایت داشته باشید لطفا با مراجعه به زبانه ” از من بپرس” و یا سئوالات متداول ، پاسخ های مورد نظر را پیدا کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه