طراحی بانک خازنی

2 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 134301
    قیمتتماس بگیرید
    استانتهران
    شهرتهران

خازن¬های اصلاح ضریب توان:
خازن¬های اصلاح ضریب توان با هدف جبرانسازی توان راکتیو و بهبود ضریب توان در شبکه نصب می¬شوند. این نوع خازن¬ها می-توانند در کنار یک بار به صورت اختصاصی نصب شوند یا در یک بانک خازنی به صورت متمرکز برای یک مجموعه نصب شوند. این خازن¬ها برای استفاده در شبکه¬های AC ساخته شده¬اند که غالباً دارای ساختار داخلی سه فاز با اتصال داخلی مثلث می¬باشند. البته نوع تکفاز این نوع از خازن¬ها برای بارها یا شبکه¬های تکفاز نیز موجود می¬باشد.
این نوع از خازن¬ها با توجه به تکنولوژی ساخت دسته بندی -شوند که می¬تواند از نوع روغنی، گازی و خشک باشد. خازن¬های خشک نیز به دو دسته خشک معدنی و رزینی تقسیم بندی می¬شوند. همانگونه که از اسامی این دسته بندی¬های مشخص است، این دسته بندی¬ها نشانگر مواد اصلی پر کننده درون خازن می¬باشند. به عنوان مثال درون خازن روغنی، از روغن به عنوان ماده پر کننده فضای داخلی خازن استفاده شده است. هر نوع از دسته بندی با توجه به ماده پر کننده و تکنولوژی ساخت، دارای ویژگی¬های خاص خود می¬باشد که آن را نسبت به سایر دسته بندی-ها متمایز کرده و معایب و مزایای خاص خود را دارد.
مشاوره با کارشناسان مجموعه آماج در هنگام سفارش به شما کمک خواهد کرد تا مناسب¬ترین گزینه را انتخاب کنید.

این آگهی در سایت بازارها www.bazarha.ir منتشر شده و نقل آن با ذکر منبع ، مجاز می باشد.بازارها با هفده سال سابقه بعنوان یکی از برترین سایت های نیازمندی در خدمت هموطنان عزیز جهت نشر آگهی های خرید و فروش کالا ، آگهی استخدام در تهران و شهرستان ها، کالاهای دست دوم ، فروش اتومبیل و املاک می باشد.توصیه می گردد جهت نمایش بهتر آگهی های خود در موتورهای جستجو ، آنان را بصورت مستمر تمدید نمایید.چنانچه هرگونه مشکلی در مورد نحوه کارکرد سایت داشته باشید لطفا با مراجعه به زبانه ” از من بپرس” و یا سئوالات متداول ، پاسخ های مورد نظر را پیدا کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه