طراحی لبخند در رشت

2 سال قبل در گلستان
کد آگهی : 126618
    قیمت250 تومان
    استانگلستان

سيستم DSD یا طراحی دیجیتال لبخند يک سيستم کاملاً منحصر بفرد می باشد که‌ براي اولين بار طراحی لبخند بيمار بصورت ديجيتالی و توسط کامپيوتر انجام مي گيرد. قبل‌ از هرگونه عمليات دندانپزشکی، می توان نتيجه درمان را به‌ فرد نشان داد و همچنين شما می توانيد باتوجه به‌ سليقه شخصی خود و يا عکس و خاطرات گذشته در مورد طراحی لبخند خود اظهار نظر نماييد. اين سيستم طراحی لبخند کاملاً واقعی و طبيعی طراحی می شود و بهترين راهنما برای مراجعه کنندگانی که‌ به زيبايی دندان ها و طرح لبخند اهميت ويژه‌ای مي دهند، می باشد.

اندازه گيری دقيق اصلاح طرح لبخند با استفاده از تناسب‌هاي مختلف و تنظيم پارامترهای طراحی صورت شامل فاصله دو مردمک و فاصله گوشه‌های لب،‌ ارتفاع صورت و … انجام می پذيرد. استفاده از نرم افزار پيشرفته GPS ،و قابليت منحصر بفرد آن‌ در آناليز زيبايی صورت و دندان، اين امکان را به‌ ما می دهد که‌ به سادگی و با دقت بالا پارامترهای مورد نظر را بررسی و دستورات لابراتوری و کلينيکی را صادر نماييم. با استفاده‌ از نرم افزار بررسی عکس ديجيتالی صورت تغييرات لازم شامل: اندازه، شکل، تناسب دندان ها،‌ ارتفاع و ديگر مشخصات در لبخند شما اعمال مي شود.

درمان و زیباسازی در حوزه دندان و به خصوص زیبایی از جمله اصلاح طرح لبخند دندان مستلزم مراقبت از دهان و دندان و نگهداری بعد از درمان است. برای افزایش طول عمر دندان ها باید بهداشت دهانی را به خوبی رعایت کرد تا دندان ها آسیب نبینند و بعد از اینکه درمان روی آن ها انجام شد نیز باید با مسواک زدن و نخ دندان زدن هم سفید بودن دندان ها را حفظ کرد و هم باعث ماندگاری سالم بودن دندان ها شد. با این وجود برای حفظ زیبایی و سلامت دندان ها لازم است به صورت مداوم تحت معاینه دندانپزشک قرار بگیرد تا در صورت نیاز درمان لازم برای دندان لک شده و یا لب پر شده شما انجام شود.

هر دهان و دندانی ویژگی‌های خاصی‌ دارد و درک این ویژگی‌ها می تواند به ارائه خدمات دندانپزشکی زیبایی مناسب به‌ هر فرد کمک کند. معمولاً، اصلاح لبخند لثه‌ای و اصلاح طرح لبخند دارای متد متعددی‌ است و فرآیند اصلاح طرح لبخند دندان می تواند ترکیبی از روش‌های زیر باشد که‌ تشخیص و روند کار با متخصص و دندانپزشک زیبایی است.

۱. باندینگ دندان
باندینگ دندان یک روش طراحی لبخند مطمئن و بی خطر در دندانپزشکی زیبایی است‌ که‌ برای بهبود ظاهر خراشیده، ترک خورده، یا تغییر رنگ داده دندان ها به منظور اصلاح طرح لبخند استفاده می شود. از این روش می توان برای حذف فضاهای خالی بین دندان ها و نیز تغییر اندازه یا شکل دندان استفاده‌ کرد. این‌ روش در زمانی کم امکان پذیر است. در باندینگ دندان می توان از بهترین رنگی که‌ با دندان فرد مطابقت دارد، برای تغییر رنگ دندان استفاده کرد.

۲. بلیچینگ یا سفید کردن دندان
بلیچینگ یا سفید کردن دندان یکی از روش‌های متداول برای اصلاح طرح لبخند است‌ که برای‌ افرادی که‌ به دنبال داشتن لبخند زیبا با صرف زمان بسیار کم هستند، مناسب است. در این حالت بیماران می توانند فرآیند سفید شدن دندان را در مطب دندانپزشکی یا در خانه انجام دهند. هر دو حالت این‌ روش درمانی بسیار متداول‌ است و می تواند نتایج فوق العاده در کوتاه مدت برای اصلاح طرح لبخند به‌ همراه داشته‌ باشد.

این آگهی در سایت بازارها www.bazarha.ir منتشر شده و نقل آن با ذکر منبع ، مجاز می باشد.بازارها با هفده سال سابقه بعنوان یکی از برترین سایت های نیازمندی در خدمت هموطنان عزیز جهت نشر آگهی های خرید و فروش کالا ، آگهی استخدام در تهران و شهرستان ها، کالاهای دست دوم ، فروش اتومبیل و املاک می باشد.توصیه می گردد جهت نمایش بهتر آگهی های خود در موتورهای جستجو ، آنان را بصورت مستمر تمدید نمایید.چنانچه هرگونه مشکلی در مورد نحوه کارکرد سایت داشته باشید لطفا با مراجعه به زبانه ” از من بپرس” و یا سئوالات متداول ، پاسخ های مورد نظر را پیدا کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه