طراحی و چاپ کارت ویزیت های برش خاص چاپ ایرانی

2 ماه قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 297012
    قیمتتماس بگیرید
    استانتهران
    شهرتهران
    امکاناتمشاوره رایگان, فروش اینترنتی

کارت ویزیت برش خاص به صورت (برش دلخواه) طبق نیاز و برندسازی شغل شماست، که امکان برش با هر شکل بدون هیچ گونه محدودیت و مدلی را برای شما شما فراهم میسازد.
بنا به طرح و ایده شما قالب اختصاصی ساخته می شود.
برش نا متعارف کارت ویزیت ، ایده تازه و نوینی بود که در سال 1392 توسط چاپ ایرانی در تهران انجام گرفت تا برای کسانی که به دنبال کارت ویزیت هایی خاص و منحصر به فرد هستند اجرا و پیاده شود.
اگر به دنبال کارتی هستید که فاقد نمونه مشابه باشد ما این کارت را به شما پیشنهاد میکنیم .
چاپ ایرانی ،بزرگترین تولید کننده کارت ویزیت های برش خاص در ایران به صورت تخصصی بوده است و با استفاده از پیشرفته ترین تجهزات اقدام به تولید کارت ویزیت های خاص در جنس های متنوع کرده است.
جنس های قابل تولید در این مدل :لمینت براق با برش خاص ، لمینت مات با برش خاص ،لمینت برجسته با برش خاص ، سلفون مات با برش خاص ، سلفون براق با برش خاص ، کتان با برش خاص ، لیبل با برش خاص ، مگنتی ( آهنربایی – مغناطیسی ) با برش خاص ، لمینت برجسته طلاکوب با برش خاص، کرافت طلاکوب با برش خاص، سلفون مات مخملی
در کارت ویزیت های برش خاص، سایز چاپی آزاد می باشد و امکان چاپ ابعاد دلخواه وجود دارد که به صورت دورو ارائه می گردد که به همین دلیل برای سفارش راحت تر و مشاوره رایگان از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه