فروش انواع مگنت سوئیچ های آسانسور ها

1 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 188521
    قیمت1,600,000,000 تومان
    استانتهران
    شهرتهران

آکســــــــــــون یک شرکت پیشرو در صنعت آسانسور و پله برقی در ایران است. این شرکت در سال 1387 در زمینه آسانسور های مسافر بر ، باربر، اتومبیل بر و بالابر با ظرفیت های مختلف تأسیس شد. آکســــــــون دارای کارخانه ای با مساحت بیش از 3000 متر مربع در منطقه شهرک صنعتی پرند می باشد که دارای بخش های خم کاری ، جوشکاری ، برق ، مونتاژ ،کابین سازی،تجهیزات مکانیک ، نقاشی ، بخش مدیریتی و اداری ، سالن کنفرانس و با بیش از 100 پرسنل است که بیشتر آنها فارغ التحصیل رشته های مکانیک ،الکترونیک ، مدیریت صنعتی ،مدیریت اجرایی ،مهندسی آسانسور ، مدیریت منابع انسانی و استفاده از بیش از 150 پیمانکار متخصص در زمینه های مهندسی مکانیک ، مهندسی برق و تجربه کار در صنعت ، ترکیبی از هنر و دانش ، کیفیت و امنیت را در کنار هم به مشتریان خود ارائه می دهد.
شرکت آکـــــــــــسون مطابق با استانداردهای بین المللی ، وارد کننده و نماینده انحصاری شرکت ولز آلمان می باشد.
به عنوان بخشی از برنامه ارتباط با مشتری10 سال خدمات را پشتیبانی می کند و قطعات یدکی را برای همه مشتریان خود به عنوان مزیت فراهم می کند.
ما از طریق همه نمایندگی هایمان در 32 استان ایران بزرگ به طور کامل در سراسر ایران فعالیت می کنیم.
چشم انداز ما ایجاد بهترین تجربه و عملکردبرای مشتریان است . آکــــــــسون با ارائه بهترین تجربه کاربر مشتری با راه حل های خلاقانه People Flow متمایز می شود . ما به طور مداوم با توسعه افراد و فرآیندهای خود ، پایه و اساس رقابت خود را تقویت می کنیم. ما در نظر داریم که در بین کلیه شرکت های ایرانی پیگشام شناخته شده ای برای تعالی خدمات باشیم.
شرکت آکسون همراه با پشتیبانی برتر برای ارائه خدمات قابل اعتماد و مقرون به صرفه و با توجه به ذهنیت خلاقانه و مبتکرانه به نیازههای مشتریان خود پاسخ میدهد. ما با استقبال از هرکدام از مشتریان خود با داشتن یک حس شخصی و محیط دوستانه ، بر قدرت کیفیت و نه کمیت تأکید می کنیم. مابا خط مشی کاری که بر اساس ارائه خدمات برجسته و ایجاد روابط با مشتری ایجاد شده است محصولات و خدماتی را ارائه می دهیم که برای ایجاد نتایج مثبت برای مشتریان خود طراحی شده اند.

این آگهی در سایت بازارها www.bazarha.ir منتشر شده و نقل آن با ذکر منبع ، مجاز می باشد.بازارها با هفده سال سابقه بعنوان یکی از برترین سایت های نیازمندی در خدمت هموطنان عزیز جهت نشر آگهی های خرید و فروش کالا ، آگهی استخدام در تهران و شهرستان ها، کالاهای دست دوم ، فروش اتومبیل و املاک می باشد.توصیه می گردد جهت نمایش بهتر آگهی های خود در موتورهای جستجو ، آنان را بصورت مستمر تمدید نمایید.چنانچه هرگونه مشکلی در مورد نحوه کارکرد سایت داشته باشید لطفا با مراجعه به زبانه ” از من بپرس” و یا سئوالات متداول ، پاسخ های مورد نظر را پیدا کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه