فروش انواع چراغ چشمک زن قرمز و زرد راهنمایی

3 هفته قبل در تهران
کد آگهی : 239104
    شعار کسب و کاراول ایمنی بعد کار
    استانتهران
    امکاناتفروش اینترنتی

انواع تجهیزات کنترل ترافیک در راستای قوانین راهنمایی و ترافیکی متعددی وضع شده است،کنترل و مدیریت دقیق حمل ونقل و اجرای منظم آنها فقط با استفاده از نیروی انسانی کافی نبوده و استفاده از انواع چراغ راهنمایی،سولار،لامپی،برقی،چراغ چشمک زن،تابلو فرمان چهارراه،معکوس شمار،لاین کنترل ،فلش تععین مسیر و غیره امری ضروری میباشد.

تجهیزات کنترل ترافیک و انواع چراغهای راهنمایی تاثیر بسیار مهمی در کاهش خسارت و تلفات و هم اینطور تاثیر زیادی در کاهش میزان تصادفات جاده ای و خیابانی دارند، قیمت چراغ های راهنمایی رانندگی بستگی به نوع سولار، برقی و لامپی بودن این محصول دارد.

چراغ های راهنمایی و علائم هشدار ابتدایی ترین تاثیری که می گذارند، کاهش خسارات و تلفات است. استفاده از تجهیزات کنترل ترافیک، با بالاترین درجه کیفیت و استاندارد، می تواند تأثیر زیادی در پایین آوردن میزان تصادفات و افزایش راحتی عبور و مرور در خیابان ها و جاده ها داشته باشد.

با پیشرفت تکنولوژی تجهیزات ترافیکی نیز به نوبه ی خود پیشرفت کرده و هرروز شاهد یک نمونه جدید و مدرن از نمونه های پیشین هستیم، به عنوان مثال همه چراغهای راهنمایی قدیمی را به یاد داریم که با استفاده از لنز و لامپ های رشته ای پر مصرف کار میکردند اما امروزه چراغ های راهنمایی را از تجمیع لامپ های کوچک led و سولار که بسیار کم مصرف هستند می سازند.

چراغ راهنمایی سولار با استفاده از انرژی خورشیدی و همچنین در شب با استفاده از باطری به راحتی کار کرده و خود انرژی خود را تامین می کنند البته موضوع به همینجا ختم نشده و امروزه سر هر چهارراه شاهد یک شمارنده ی دیجیتال همراه این چراغ ها در سر چهارراه ها هستیم.

فروشگاه اینترنتی بازار ترافیکی با تسلط و آشنایی کامل در تولید،تهیه و پخش تجهیزات ترافیکی و فروش چراغ های راهنمایی و رانندگی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت آماده همکاری با مشتریان عزیز میباشد.

برای اطلاع از قیمت ها و خرید چراغ راهنمایی رانندگی از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان فروش بازار ترافیکی در تماس باشید،

ارسال کالا به سراسر ایران، ارسال و تحویل در تهران , شیراز , تبریز , مشهد , قم , کرج , شیراز , رشت , اهواز , اصفهان و دیگر استانها…

فروش بصورت تک و عمده، شمارهای تماس؛ 02166172948 – 09194317031

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه