فروش تجهیزات Burkert آلمان در ایران

10 ماه قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 151050
    استانتهران
    شهرتهران

فروش تجهیزات Burkert آلمان در ایران
فروشگاه دلتا صنعت (deltasanaat) فعالیت خود را در زمینه تجهیزات ابزار دقیق و با همکاری شرکت Burkert آلمان ، با استفاده از تجارب مهندسین و مشاوران با سابقه و بهره گیری از دانش کافی در عرصه صنعت آغاز نموده است.

این مجموعه تامین کننده محصولات Burkert آلمان در ایران ، یکی از معتبرترین پیشگامان ساخت تجهیزات ابزار دقیق می باشد و محصولات این شرکت در صنایع مختلف از جمله نفت ، گاز، پتروشیمی، نیروگاهی، صنایع غذایی، صنعت سیمان، و صنعت هوای فشرده و…مورد استفاده قرار می گیرد.
برخی محصولات Burkert شامل شیرهای برقی، سنسورها، ترانسمیترها، کنترلرها، شیرهای فرآیندی و نامورها به صورت موجود در انبار فروشگاه و آماده تحویل بوده و در صورت عدم موجودی امکان واردات بنابر درخواست مشتریان گرامی می باشد.

فروشگاه دلتا صنعت با توجه به رقابت و پویایی در فضای کسب و کار، اجرا به موقع تعهدات را به عنوان رویکرد اصلی مدنظر داشته تا بتواند با برنامه ریزی مناسب رضایت کامل طرفین تجاری خود را کسب نماید.
در صورت نیاز به دریافت کاتالوگ به سایت ما به آدرس اینترنتی www.deltasanaat.com مراجعه نمایید تا از مزایای دیگر سایت بهره مند شوید
برخی از محصولات این فروشگاه عبارتند از:
شیر های برقی در سایز ها و ولتاژ های مختلف Solenoid Valves :
High Pressure
Steam & Hot Media
Aggressive Chemicals
Contaminated Fluids
General Purpose 3/2-Way
General Purpose 2/2-Way
Process Actuation and Valve Islands
Valve Islands and Fieldbus
Valve Blocks and Manifolds
Single Pilot Valves
انواع ولو در سایز های مختلف و شکل های مختلف :
Valve On-Off
Valve Control
Control and Communication
انواع سنسور ، ترانسمیتر و کنترلر :
Flow, Batch and Ratio
Level
pH/ORP
Pressure

این آگهی در سایت بازارها www.bazarha.ir منتشر شده و نقل آن با ذکر منبع ، مجاز می باشد.بازارها با هفده سال سابقه بعنوان یکی از برترین سایت های نیازمندی در خدمت هموطنان عزیز جهت نشر آگهی های خرید و فروش کالا ، آگهی استخدام در تهران و شهرستان ها، کالاهای دست دوم ، فروش اتومبیل و املاک می باشد.توصیه می گردد جهت نمایش بهتر آگهی های خود در موتورهای جستجو ، آنان را بصورت مستمر تمدید نمایید.چنانچه هرگونه مشکلی در مورد نحوه کارکرد سایت داشته باشید لطفا با مراجعه به زبانه ” از من بپرس” و یا سئوالات متداول ، پاسخ های مورد نظر را پیدا کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه